Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Mijn minibaantjes en ander zijdeling gefröbel
Pagina's: 1 ... 8 9 [10]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mijn minibaantjes en ander zijdeling gefröbel  (gelezen 155018 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 5 gasten bekijken dit topic.
tothebeach
Sr. Member

« Antwoord #135 Gepost op: Vandaag om 14:34:52 »

Twee beurzen verder en alles gaat goed. Na Leuven heeft de baan in het eerste weekeinde van november op Savoie Modelisme gestaan.

Daarvoor moest ik nog wel wat fröbelen aan De Zanderij, maar dat wordt steeds minder. Wel sneuvelt er elke beurs wel 1 sparrenboom. Maar daar heb ik er nog wel wat van op voorraad. En die wordt sowieso wel aangevuld, want daar komt nog een artikel van.

Op de foto zie je een Diema met nieuw onderstel, namelijk van de firma Tramfabriek. Dat ging allemaal best wel aardig. Alleen hobbelt ie wat bij lage snelheden. Maar niet getreurt, een tweede kapje gaat nog naar Sven om ook voorzien te worden van een onderstel.

La Fabrique heb ik weer eens uit de mottenballen gehaald. Na wat poetsen en draadjes monteren is het weer een heel leuk baantje!

Ook dit baantje heeft de gehele beurs zonder een enkel probleem gefunctioneerd. Het was ook leuk om daar naar te kijken.

Het was een mooie beurs, ik heb er maar weinig van gezien. Maar daarover volgt ook nog wel eens een verslag op mijn blog

Groet,
michel

Pagina's: 1 ... 8 9 [10]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Mijn minibaantjes en ander zijdeling gefröbel
« vorige volgende »
Ga naar: