Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Probleem met notificaties  (gelezen 668 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
hubertus
Hero Member

« Antwoord #15 Gepost op: 13 November 2024, 19:42:38 »

Hier ook al een tijdje geen notificaties meer, ook niet bij persoonlijke berichten.

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #16 Gepost op: 13 November 2024, 23:21:37 »

Gert, bedankt voor je inspanningen, maar helaas speculaas nog geen notificatie.

Graag gedaan, ik heb er verder geen kaas van gegeten. Ik weet net genoeg om een website te kunnen maken
en die via FTP te uploaden, maar daarmee houdt het dan ook wel op.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #17 Gepost op: Vandaag om 20:50:39 »

Ik weet niet of het er verband mee houdt, maar ook het balkje [nieuw] verschijnt niet altijd bij een draadje in een rubriek als op een hoger niveau wèl wordt aangegeven dmv zo'n zelfde balkje dat er een nieuw bericht is / nieuwe berichten zijn. Overigens zijn er dan wel degelijk nieuwe berichten in een draadje (uiteraard altijd sowieso de bovenste). Ik heb dat nu een paar keer gehad over de afgelopen maanden. Overigens kan ik er wel mee leven, maar het valt me op. Ik kan helaas geen patroon ontdekken.
Mocht dit bericht de overige verstoren, dan mag het van mij een apart draadje worden.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumWebsiteIdeeen en tips voor de websiteTopic: Probleem met notificaties
« vorige volgende »
Ga naar: