Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Diorama Oelde Kükenhöhlerweg
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Diorama Oelde Kükenhöhlerweg  (gelezen 2868 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #15 Gepost op: 27 Maart 2025, 13:47:18 »

Zondag en maandag was ik door een magnesium te kort en daarbij behorende niet beweegbare spieren en verkrampingen niet in staat wat te doen. Daarna heb ik wel weer wat aan het diorama gedaan maar meer tijd aan hobby werk op de pc besteed. Gister eind van de avond en vannacht heb ik dan de belijning van de weg gedaan en daarna op de spoordijk voorop basis groen aangebracht. De basis lijmlaag bestaat uit een laag gekregen behangplak die ik met verf bruin gekleurd heb. Dit is nu nog niet droog genoeg om daar verder wat mee te doen maar achterop kan ik met groen al wel zat doen.

Inmiddels ben ik in m'n hoofd meer met andere dingen bezig maarja dit moet ook af.

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #16 Gepost op: 1 April 2025, 11:25:08 »

Ik heb inmiddels struiken geplaatst en alle volkswagens, verder staat er een SRV wagen klaar die van een gesloopt diorama en ik heb een XPS schuim vrachtwagen uit de voorraad gehaald en verder geschilderd. Voor de rest ben ik dit weekend en gister met andere dingen bezig geweest.

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Diorama Oelde Kükenhöhlerweg
« vorige volgende »
Ga naar: