Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Diorama Hellmann Logistics Oelde
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Diorama Hellmann Logistics Oelde  (gelezen 3 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Gepost op: Vandaag om 20:39:06 »

De bouw van dit diorama zit al in m'n hoofd van voor de bouw van Oelde Kükenhöhlerweg. Na de bouw daarvan en Grödenstein An der Werkmeisterstraße bleef dat erg in m'n hoofd hangen. Ondertussen was ik ook een boek over het bouwen van zware industrie in model gaan lezen. Dat wakkerde het creatieve proces zo aan dat het mij overnam en ik geen ruimte meer in m'n hoofd had voor andere dingen. Vorige week zaterdag na brainstormen met Bjorn besloten dat het een overslag bedrijf Hellmann Logistics moest worden. De nieuwe locatie van Hellmann Logistics in Oelde die in 2022 voor landbouw machinefabriek Claas is geopend zit ook precies op de plek waar mijn diorama zou liggen. Dus in mijn wereld heeft Hellmann op die plek dus al een ouder overslag bedrijf.

Ik was van de week behoorlijk overprikkeld van het zoeken naar voorbeelden van wat ik nou precies wilde bouwen. Daardoor lukte het ook niet om hier al eerder wat over te posten. Ik heb ook nu nog niet het hele plaatje compleet maar het diorama is op weg en het groeit gestaag.

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Diorama Hellmann Logistics Oelde
« vorige volgende »
Ga naar: