Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Noch 2026  (gelezen 19 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

340*

« Gepost op: Vandaag om 18:43:02 »

https://www.modellbahnecke.de/Downloads2026/Noch%20Neuheiten%202026.pdf

nvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Noordwaarts
Hero Member

340*

« Antwoord #1 Gepost op: Vandaag om 18:46:17 »

De burgemeesters van Waldijk en Plettenburg zijn gewaarschuwd: de hooligans uit Sydborg komen voortaan met eigen vervoer. Zie pagina 14/15    Cheesy

mvg,
Gert
« Laatste verandering: Vandaag om 18:55:19 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

285*

« Antwoord #2 Gepost op: Vandaag om 18:49:26 »

Ik vermoed dat je pagina 14 en 15 bedoelt….
Als die hooligans net zo goed navigeren komen ze wel in Portugal terecht of zo  Grin

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

340*

« Antwoord #3 Gepost op: Vandaag om 18:54:13 »

De sterrenwacht op pagina 26-27 is ook wel leuk, alleen al vanwege het figuurtje van Stephen Hawking.
Jaren geleden had ik het voorrecht bij zijn lezing in Utrecht aanwezig te mogen zijn. Achteraf bleek dat de laatste keer.

Het filmpje is helaas nog niet actief, maar als ik het goed begrijp, projecteert de sterrenwacht een sterrenhemel op je plafond.

mvg,
Gert

Noordwaarts
Hero Member

340*

« Antwoord #4 Gepost op: Vandaag om 18:55:42 »

Ik vermoed dat je pagina 14 en 15 bedoelt….

Thanks, aangepast.

mvg,
Gert

Noordwaarts
Hero Member

340*

« Antwoord #5 Gepost op: Vandaag om 19:00:27 »

Ze hebben bij Noch trouwens wel humor, want het figuurtje van Erwin Schrödinger wordt vergezeld van een kat die tegelijkertijd levend en dood is.    Cheesy

Erg leuk, maar jammer dat de set zo duur is (300 euro).

mvg,
Gert

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2026Topic: Noch 2026
« vorige volgende »
Ga naar: