Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: ESU 2026  (gelezen 68 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

342*

« Gepost op: Vandaag om 11:00:49 »

ESU heeft middels een video bekendgemaakt dat ze dit jaar hun nieuws bekend zullen maken op de modelspoorbeurs in Dresden.
Eén nieuwtje wordt in deze video alvast verklapt: https://www.youtube.com/watch?v=drtJ7Aa5hwk

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Noordwaarts
Hero Member

342*

« Antwoord #1 Gepost op: Vandaag om 14:09:54 »

De pdf blijkt er toch al:

https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/3740/esu-fruhjahrsneuheit-2026_pdf

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Spoorzeven
Hero Member

« Antwoord #2 Gepost op: Vandaag om 14:52:20 »

We kunnen wel ophouden met klagen over fabrikanten die het zoveelste zelfde model ontwikkelen. Ze luisteren toch niet en een VSM BR 80 (alleen wat uiterlijkheden, niet eens een nieuw model) kunnen we vast ook in Dresden naar fluiten ...

Groet, Frank
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #3 Gepost op: Vandaag om 18:31:52 »

De pdf blijkt er toch al:

Dit is de loc die in het filmpje werd aangekondigd, dus in dat opzicht feitelijk al geen nieuws meer. Zo ik in het filmpje begreep volgt er meer nieuws in Dresden op 6 februari.

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Noordwaarts
Hero Member

342*

« Antwoord #4 Gepost op: Vandaag om 19:41:28 »

Ja, maar met de 'de pdf' bedoel ik die over de reeds bekendgemaakte loc. Er zal vast nog wel het een ander komen.
Hopelijk bestaat het overige nieuws dan niet dubbele ontwikkelingen. Je vraagt je werkelijk af hoe daar een markt voor kan zijn.

mvg,
Gert

Noordwaarts
Hero Member

342*

« Antwoord #5 Gepost op: Vandaag om 20:27:55 »

Nog een video, vooral leuk voor de fans van Frank Buttig: https://www.youtube.com/watch?v=CE9IWYYDYNk

mvg,
Gert

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2026Topic: ESU 2026
« vorige volgende »
Ga naar: