Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Reorganisatie Spoorwegmuseum
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Reorganisatie Spoorwegmuseum  (gelezen 86 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

342*

« Gepost op: 12 Februari 2026, 22:24:29 »

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/4005963/spoorwegmuseum-in-financieel-zwaar-weer-10-banen-weg

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Sander Lageveen
Administrator
Hero Member

Schaal: H0
Systeem: Digitaal

« Antwoord #1 Gepost op: Vandaag om 09:14:17 »

Er gaan 10 banen weg en er komen er 17 voor terug. De personeelskosten gaan mijns inziens dan omhoog, dat ia niet bezuinigen lijkt mij....

mvg,
 Sander
Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #2 Gepost op: Vandaag om 10:21:40 »

Hangt ervan af wat voor salaris en andere arbeidsvoorwaarden, voltijd/deeltijd, enzovoort. 17 banen kunnen minder kosten dan 10 banen, maar ze kunnen ook meer kosten.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

342*

« Antwoord #3 Gepost op: Vandaag om 11:30:47 »

Ze gaan het accent verleggen van entertainment naar educatie omdat het laatste wel subsidies oplevert. De toneelvoorstellingen zijn per direct geschrapt. Voor zover toneelspelers niet kunnen worden ingezet op andere functies, worden die dus ontslagen. Als nieuwe banen overwegend in deeltijd zijn, kunnen die gemakkelijk minder op het budget drukken.

Leuk is het niet, maar ik begrijp het wel.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Reorganisatie Spoorwegmuseum
« vorige volgende »
Ga naar: