Het was een aardig geprut en het resultaat is redelijk. Laat ik het zo stellen, ik heb er van geleerd.
De handgrepen zijn er aangezet, het model heeft andere buffers gekregen en nadat het voorste deel nogmaals twee keer was losgegaan heb ik het vastgelijmd met secondelijm. Het model is in de grondverf gespoten om daarna met matzwart de eerste verflaag te krijgen.
De tweede laag is een mengsel van zwart en wit van Vallejo. Dit is niet zo maar grijs, ik meng het op de lok zelf. Zo wordt het wat onregelmatig.
Wat details worden toegevoegd, al ontbreken de luchtslangen nog en de nummerplaten. die laatste wilde ik nog wel opplakken, maar er schoot er 1 weg en is niet meer teruggevonden. Dus die moet ik opnieuw bestellen.
Toen het eenmaal af was zag ik dat de achterzijde nog de strepen van het printen had, dat was jammer. Ook is het model licht gebogen. Een topstuk van de collectie gaat dit niet worden, maar het is al met al wel een leuk modelletje. Wel vind ik het erg licht, er moet dus nog lood (o.i.d.) bij.
Maar goed, een volgend project ligt ook al klaar, dat en meer is te lezen op
mijn blog.Groet,
michel