Hallo allemaal,
Vandaag heb ik verschillende dingen gedaan. Ik heb een nieuwe camera, dus deze heb ik vandaag uitgetest, alle foto's in deze update zijn dus met de nieuwe camera genomen. Als eerste een kort ''verhaaltje'':
Oei! Dat ziet er niet al te best uit, wat zou er precies zijn gebeurt?
Deze Volswagen Transporter heeft de Renault op het spoor gebeukt, waarna de auto is geschept door een goederentrein. De politie onderzoekt nog of dit met opzet is gedaan of niet:
Er waren veel hulpdiensten ter plaatse:
De politie heeft de weg afgezet:
Er is niet veel meer van de auto over, deze zal dan ook naar de Driehovense sloop worden gebracht:
De ambulance brengt de gewonde bestuurder van de Renault naar het ziekenhuis:
De andere auto wordt ook weggesleept:
Verder nog wat andere foto's:
Ook ben ik begonnen met het verbouwen van de boerderij, ik was hier niet helemaal tevreden over. Sommige stukjes gaan weg, maar andere stukjes zoals het kleine tuintje blijven:
Het gebouw is een kwartslag gedraaid:
In het huis zal ook een klein bedrijfje komen, er zal ook een bord van dit bedrijf boven de deur komen te hangen:
Het tuintje zal worden uitgebreid, hier zullen ook bloemen en dergelijke gaan komen, waarschijnlijk van Busch:
Het pad zal wat breder gemaakt moeten worden:
Nadat sommige delen zijn weggehaald begin ik nu weer met de opbouw van de boerderij, een stukje opnieuw gemaakt:
Een foto met de nieuwe camera in actie:
En tot slot nog een filmpje, de kwaliteit is in HD:
http://www.youtube.com/watch?v=WI4rMxry444&list=UUB65TPQxdEr5J79txjUzz_Q&index=1&feature=plcpDit was 'm weer,
Gr, Myron