Goede avond mede forummers
Ik zal vanaf nu wat updates van mijn baan hier neerzetten
Dit is er laatst gebeurd
Ik ben al een paar dagen bezig met een projectje voor de DBHG sleep.
Ik heb 2 donderbussen geverfd in oranje met een witte streep omdat dit in het logo voorkomt.
Een donderbus blijft hier de ander gaat naar de baan van Gerard ns.
Verder heb ik doorzichtig plastic aan de binnenkant geplakt zodat het lijkt alsof er ramen inzitten.
En als laatst de sticker er vandaag opgeplakt en wat fototjes op de baan gemaakt met een foto verslagje van de werklui.
Zo heb ik het aangepakt :
Als eerst beide wagons gedemonteerd en meteen maar even de assen schoongemaakt
Daarna heb ik de wagons in de grond verf gezet en aan een was rekje opgehangen om te drogen
Dag later de eerste laag oranje aangebracht
Weer een dag later de 2de laag
En nog een dag later de witte streep op de wagon aangebracht
En uiteindelijk vandaag de wagons inmekaar gezet en de sticker erop
Dan nu een preiser verhaalDe werknemers van de DBHG hadden al snel door dat er een wagon moest komen om hun te vervoeren naar de bouw locatie.Gelukkig stonden er ergens in een oude loods nog een aantal donderbussen opgeslagen maar helaas in een slechte staat.Er werd besloten dat de wagons de kleur van het DBHG logo kregen.Dus werden de 2 donderbussen in de werk loods gezet zodat de werk lui aan de gang konden de wagons klaar te maken voor het verven.Na een aantal weken werk waren de wagons dan eindelijk klaar en konden ze na lange tijd weer uit de werk loods.De v100 nam de 2 wagons nog even mee door het station om promotie te maken voor het bedrijf.Dit was dan de update voor voorlopig.
dit weekend heb ik 1 dagje vrij dus kan ik wel weer wat gaan doen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mvg Danny.