Goede avond
Vandaag is mede 3 rail forummer Hans langs geweest
Was een hele gezellige dag
Ik had hans beloofd mijn 2 elektrische gitaren klaar te zetten om hem ook een lesje te geven dus jah dan ook maar doen he
Na een lekker kopje koffie hebben we alle spullen naar zolder gebracht en gingen we aan de slag
Huhh? Vanwaar al die treinspotters?
Ah ik zie het al, de br01 is weer terug van reparatie
Na wat moeite heeft de loc toch even de benen kunnen strekken
Daarna heeft Hans naar het drijfwerk van mijn BR24 gekeken wat niet helemaal goed stond
Na wat buigen zat alles weer zoals het hoorde, gelukkig maar
Toen was het pauze en weer tijd voor een lekker bakje koffie
Maargoed die gitaren van mij staan er natuurlijk niet voor niks dus zijn we daar ook een uur mee bezig geweest
Eerste les is altijd lastig maar Hans kan nu al wel 3 akkoorden spelen
Nu nog het tempo op bouwen en hij kan al de eerste liedjes
Dus wie weet mensen komt er muziek bij de volgende gastendag
Het blijft mooi als je een beetje kunt spelen
:thumbup: METALLICA :thumbup:
Na wat gitaar raggen
, heeft Hans een draad in een wagon met verlichting wat langer gemaakt omdat die anders de gehele trein van het spoor aftrok
achteraf is de wagon nog niet door de keuring heen want een draaistel is af, de assen vallen er zo uit 8o :-(
Daarna heb ik de v60 erbij gepakt om nog verder na te kijken
Een paar week terug had ik deze al geolied samen met Robert (robert39) maar hij schokte nog steeds
Na een grondige inspectie bleek er allemaal troep tussen de wielen te zitten en omdat die toch uit mekaar lag ook maar even met wasbenzine een was beurtje gegeven
Zoals je ziet zat er best wel wat vuil in :O
Toen die weer inmekaar moest was het koolborsteltje ineens verdwenen dus jah nu kan die nog niet rijden, maar er is al een setje koolborstels in bestelling
Gewoon wat foto s omdat het kan
Na een lekker bakkie patat
en de rest... weer naar zolder gegaan om de spullen in te pakken man wat gaat de tijd toch snel als je lol hebt
Net toen we alles hadden opgepakt kwam Hans er nog achter dat hij een br85 bij zich had... B) :-)
Helaas geen tijd meer om te rijden maar wel even op de baan kunnen zetten voor wat foto s
Tijdens het maken van de foto s viel me ineens iets op
De zolder was nogal vochtig
Hoe ik dat zag, het hout van het dak was doorweekt!!
Toch wel blij dat al mn locs en de cs2 weer veilig een verdieping lager staan weg van die vochtige zolder
Tot slot nog wat tandwieltjes uit de dummy v160 gehaald en nog een dik uur zitten praten
:thumbup:
Het was een super gezellige dag en we hebben veel gelachen
Hans, super bedankt voor het langs komen het was geweldig B)
Mvg Danny