Hallo,
Lekker hobby weertje vandaag en dus kan ik er niet onderuit om vandaag aan de schaduwstation te werken. :lol:
Maar oke het vervolg dan nu maar even van een live update. :wink:
Na deze week het schaduwstation onder de loep te hebben genomen moest er nog even een voorzorgsmaatregel genomen worden zoals je kunt zien aan het gedeelte wat met pen is gemarkeerd.
Inmiddels het gemarkeerde maar verwijderd zodat de hoogte van een trien die over het enkelsporige spiraal naar onderen zal rijden vast kan komen te zitten en dit kun je dan maar even beter voor alle zekerheid maar even uitvoeren.
De zesde lade is nu ook in elkaar gemonteerd om deze te gaan toevoegen aan het schaduwstation.
Omdat ik zoveel mogelijk de zelfde lengtes van de laderails toepast is besloten om deze lade maar even om de verwarmingsbuizen heen te maken. :lol:
Inmiddels ook al het voorfrontje op de lade gemonteerd en de lade aven afstellen wat betreft het soepel laten rolen over de laderail, ook dit is weer een fluitje van een cent geweest. :wink:
Zo weer een stukje verder maar oke werk strak en netjes maar ga en zit zeker een berg tijd in waar ik me wel even op heb verbaast maar oke het zij zo. :lol:
Die extra ruimte leverd weer veel tijd op omdat je nu niks meer onder de tafel hoeft te schuiven of in dozen te gaan spitten om wat op te moeten zoeken.
Jullie willen trouwens niet weten hoeveel stofzuigerzakken er al gebruikt zijn maar blijf het tapijt wel schoonhouden want de tapijttegels zijn lastig zaagselvrij te krijgen, dus kwestie van bijhouden.
Ga weer aan de klus want zo komen we er niet toch en de bammetjes zijn op dus maar een flesje mee naar boven zal me zeker niet vervelen.
Groet Wim.