Hallo,
Heerlijk weer een ochtendje kunnen klussen aan de opbouw al was het niet het eerste positieve aan de verder opbouw want zo komt het ook voor dat er ook een zaag in gezet moet gaan worden.
Ik had namelijk geen zin om dit hele gedeelte uit elkaar te gaan schroeven, besloot heel voorzichtig met de handzaag te werk te gaan om de te hoge staanders iets in te kunnen korten.
En het viel heel niet tegen, aansluitend gelijk maar even de blauwe pot verf erbij gehouden om netjes alles weer een kleurtje te geven.
Zie bij heel veel forumleden die ook bezig zijn met de vernieuwde opbouw van hun modelbaan dat er vele zijn die de barcodestickers nog op het houtwerk laten zitten.
De eerste verlaagde module past ook weer uitstekend, zoals je kunt zien steken ook de staanders niet meer boven de module uit.
Of de doorrijhoogte genoeg zal zijn kom ik later nog op terug maar ben, blijf hier allert op.
Zal niet zolang meer duren voordat het enkelsporige spiraal op de deurmat zal vallen, dan hoef ik alleen de latjes even los te schroeven.
Dit stukje heeft voor mij even voorrang omdat dit gedeelte al is gereserveerd, daar kom ik ook later op terug want dat zal voor vele een nuttige tip opleveren. :wink:
In iedergeval zal dit gedeelte uit twee kleine en één langwerpige module gaan bestaan, zodat men eerst de modules onder de schuine kap kan plaatsen voordat de langwerpige module er tussen in kan worden geplaatst.
Groet Wim.