Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 68   Omlaag
Print
Auteur Topic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80  (gelezen 482803 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8836


265*


WWW
« Antwoord #240 Gepost op: 3 Januari 2016, 20:50:30 »

Jaren '80 moet je ruim zien Jakop

Het is trouwens de 1132, dus dat kan geen jaren '80 zijn inderdaad. Deze is al in 1973 van de geel grijze huisstijl voorzien. Boeiend.

Dat is wel erg ruim  Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #241 Gepost op: 3 Januari 2016, 21:04:59 »

Da's waar.... Ik had de loc al een behoorlijke tijd voordat ik besloot dat de jaren '80 het thema zouden worden....

Ik heb overigens ook nog turquoise stammetjes. Kan zeker ook niet?  Grin

Grtz,
Niels

Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16788


301 *


« Antwoord #242 Gepost op: 3 Januari 2016, 21:13:55 »

Welja...    Cheesy
Stoomloccie ervoor en karren maar!

Heb je eigenlijk wel een Lint van Syntus?
Of is die je dan toch weer te modern?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #243 Gepost op: 3 Januari 2016, 21:20:38 »

Yup, heb ik ook... Favoriete trein van zoonlief...

Sterker nog, ik denk eraan om die Breng GTW aan te gaan schaffen.

Met stoom heb ik dan weer wat minder. Scheelt weer een hop geld: geen 3700 of 6300 van artitec.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16788


301 *


« Antwoord #244 Gepost op: 3 Januari 2016, 21:23:46 »

Zolang zoonlief dan maar voorzichtig met jouw Lint rijdt hoeft er ook geen stoom uit je oren te komen.   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #245 Gepost op: 3 Januari 2016, 21:25:40 »

Zoonlief kent zijn restricties van pa's hobby.... Wink
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16788


301 *


« Antwoord #246 Gepost op: 3 Januari 2016, 21:31:06 »

Goeie opvoeding!   Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8836


265*


WWW
« Antwoord #247 Gepost op: 3 Januari 2016, 21:45:59 »

Turquoise Is helemaal fout... Ik denk dat je de titel van het draadje gemakkelijker aanpast dan materieel  Cheesy
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16788


301 *


« Antwoord #248 Gepost op: 3 Januari 2016, 22:11:09 »

'Stationsomgeving Arhem, jaren Prachtig' klinkt ook wel goed.   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #249 Gepost op: 4 Januari 2016, 21:40:23 »

Doen we dat Gert. Ik bouw de omgeving na van va de jaren '80, maar neem het verder niet zo nauw....

Ben al lang blij dat ik weer een beetje bezig ben.  Duim omhoog
Gelogd
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #250 Gepost op: 31 Januari 2016, 21:54:55 »

Al een tijdje niets meer gepost hier. Reden, ik zei het al eerder: soms zit het mee, soms tegen. Het zit ff weer tegen. Voor de Kerst weer plassen in de kelder. Aannemer aan het werk gegaan, alles leek goed. Helaas, niet dus. Eind van het verhaal, het is erger dan voorheen.

Oplossing: wachten tot het voorjaar, dan graaft de aannemer het buiten vrij en komt er bitumen tegen. Balen, kan ik nog niet beginnen.

Of toch wel? Ik heb de logeerkamer ingepikt en daar ga ik de komende tijd beginnen met het voorplein op te bouwen. Daarnaast heb ik nog een stuk of tig projecten liggen waar ik de komende tijd eens aan wil gaan werken. Ik heb lang genoeg niet kunnen freubelen, ben het zat...

Helaas zal de opbouw dus nog even duren, maar nogmaals: liever nu de ellende dan wanneer de baan inmiddels in opbouw is.

Grtz,
Niels

Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8836


265*


WWW
« Antwoord #251 Gepost op: 31 Januari 2016, 22:12:20 »

Dat is balen Niels....potverdorie zeg! Ik begrijp dat je even uitwijkt. Er moet geknutseld worden, al is het maar om je gedachten van de lekkage af te houden. Balen man!
Uiteindelijk zal het wel goed komen....geduld dus  Sad
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #252 Gepost op: 1 Februari 2016, 11:10:16 »

Hoi Jakop,

Balen is het zeker. Keer op keer moeten uitstellen wat je wilt gaan doen is vervelend. Hierdoor blijven ook andere projecten liggen zoals de tuin (niet handig om het gazon en bestrating aan te leggen als ze er met een graafmachine door moeten....)en blijft het huis nog steeds een bouwplaats. Ik zit er dan af en toe ook redelijk doorheen en dat is inderdaad exact de reden dat ik in een andere kamer ga beginnen met het voorplein: gedachten verzetten!

Zojuist het voorplein uitgeplot, eens kijken of ik dat deze week kan overbrengen op de grondplaat. Deze week de logeerkamer verder herinrichten zodat ik echt wat kan gaan doen (lees: dozen er uit). Gelukkig komt carnaval er aan waardoor het werkende leven hier helemaal plat ligt. Zelf geef ik daar niet zoveel om dus hoop ik binnenkort wat te kunnen neerzetten. Ik merk wel dat ik zo lang niets gedaan heb aan de hobby dat ik niet goed weet waar ik moet beginnen. Alweer stress...

Grt!
Niels
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8836


265*


WWW
« Antwoord #253 Gepost op: 1 Februari 2016, 11:23:52 »

Zelf geef ik daar niet zoveel om dus hoop ik binnenkort wat te kunnen neerzetten.

 Duim omhoog

We houden je in de gaten  Wink
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #254 Gepost op: 1 Februari 2016, 23:23:11 »

Vandaag het stationsplein maar eens uitgeplot in 1:87:



Van de gemeente Arnhem heb ik een GBKN gekregen, die zijn behoorlijk maatvast. Genoeg voor mijn project in ieder geval.

Dat past mooi op de grondplaat!

Met een kartelwieltje de lijnen over trekken  en dan ontstaat een kartelijntje op het zachte hout:



Morgen Stationsplein west maar eens uitplotten, krijg ik de contouren een beetje in beeld!

Grtz,
Niels
« Laatste verandering: 1 Februari 2016, 23:25:22 door niels b » Gelogd
Pagina's: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 68   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
« vorige volgende »
Ga naar: