Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
Pagina's: 1 ... 79 80 [81]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80  (gelezen 1163727 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 3 gasten bekijken dit topic.
Spoorzeven
Hero Member

« Antwoord #1200 Gepost op: 23 Juni 2026, 15:55:32 »

Cif is van 2001.

Groet, Frank
niels b
Hero Member

Arnhem, jaren '80

« Antwoord #1201 Gepost op: 23 Juni 2026, 16:34:29 »

Twix en CIF waren inderdaad degene die er niet bijhoren. Die van All weet ik niet, ga ik checken. Ik had ook begrepen dat de Belinda ouder zou zijn. Nu ja, het komt niet op een jaartje maar CIF gaat er in ieder geval vanaf. De Raider - Twix is hier in huis de running gag dus neig er naar die gewoon lekker te gebruiken. Zo noemen mijn vrouw en ik Twix nog steeds Raider en worden we voor boomers uitgemaakt...

Die Renault reclame is ook mooi he.  Grin

Grt,
Niels
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

291*

« Antwoord #1202 Gepost op: 23 Juni 2026, 17:53:28 »

Euh… nee  Cheesy

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #1203 Gepost op: 23 Juni 2026, 18:15:35 »

Roestte die reclame ook zo snel? Kan ik me eigenlijk niets meer van herinneren...  Grin

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
hubertus
Hero Member

« Antwoord #1204 Gepost op: 23 Juni 2026, 19:12:45 »

Mooie vorderingen, Niels  Duim omhoog

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
niels b
Hero Member

Arnhem, jaren '80

« Antwoord #1205 Gepost op: Vandaag om 20:21:06 »

Mooie vorderingen, Niels  Duim omhoog

Dank!

We hadden vroeger een R14 en dat was best een leuke auto. Naar vier jaar wel totaal doorgeroest maar dat kwam omdat Renault eigenlijk vrij vroeg al gerecycled staal gebruikte en de verzinking nog niet bedacht was. Of wel bedacht maar om bepaalde redenen niet toegepast. Enfin, ik heb een paar keer een Renault gereden en roest was toen niet meer het grootste probleem.

Inmiddels heeft de lasercutter weer een paar uur staan pruttelen en is nu het eerste deel van het Stationsplein West gereed.

De komende tijd ga ik proberen nog meer delen gereed te maken voor plotten zodat ik dit deel kan vast gaan leggen. Als het dan op kleur is gebracht kunnen de gebouwen op de definitieve plek gezet worden en kan ik die gaan afmaken. Omdat deze nu een beetje door de ruimte zwerven breken steeds onderdelen af en dat stimuleert niet om ze helemaal af te maken.

Nu ja, het begint er een beetje op te lijken.

Grt,
Niels
Noordwaarts
Hero Member

350*

« Antwoord #1206 Gepost op: Vandaag om 20:36:24 »

Ik probeer te bedenken wat jouw zoon over een kleine veertig jaar zal schrijven over de auto’s die jij nu rijdt. Ik hoef slechts 100 te worden om er achter te komen.
 Cool

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Pagina's: 1 ... 79 80 [81]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
« vorige volgende »
Ga naar: