De bouw van dit diorama gaat weer niet zo snel als ik graag zou willen.
De loods heb ik van ophangingen voor de bovenleiding voorzien. Daarna heb ik 500mm koperstaaf van Sommerfeld besteld en ik kan de bovenleiding pas afmaken als dat binnen is. Wel kan ik wat onderdelen maken en plaatsen zodat daarna de gebouwen op hun plek kunnen.
De gebouwen zijn inmiddels geschilderd en verouderd maar nog niet helemaal af. Zo moet de inrichting van het tram deel van het diorama worden:
Het tijdstip van het diorama is door de weeks net voor 13.00u. Om 13.06u vertrekt der eerste GT6B die dan spitslijn 71k gaat rijden. De volgende GT6B voor de 71k en de eerste Großraumtrein staan ook al klaar voor vertrek en een andere Großraumtram is met een rangeerbeweging bezig. De IKEA M6 heeft net onderhoud gehad of gaat dat nog krijgen.
Dit is de indeling van de hele loods, de sporen 1 t/m 4( van boven gezien) zijn voor de normale lijndienst inzet. Spoor 5 voor reserve materieel, 6 voor bussen en de sporen 7 en 8 voor onderhoud.
Voor de verdere aankleding maak ik wat dienstvoertuigen en een Mercedes O405.
De werktram bouw ik alleen in grote lijnen want die komt in de kleine werkplaats dus daar zie je dan weinig van maar als ik hem niet plaats mis je hem weer.
Groetjes Michiel