Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Diorama Krefeld Am Schluff
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Diorama Krefeld Am Schluff  (gelezen 3244 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3587



« Antwoord #15 Gepost op: 31 Januari 2024, 00:28:27 »

Tijdens de bouw kon ik niet controleren of alles wel paste omdat er een pot vol zand als handvat onder zat en die is niet schade vrij te verwijderen dus dat kon maar 1 keer. En toen paste het niet en kwam ik 3mm te kort omdat het deurtje in de bak viel en daar heb ik schijnbaar geen rekening mee gehouden. Na veel zoeken heb ik nu een oplossing. Ik had een vierkante staande stolp maar die was te klein dacht ik. Dat is hij staand ook, maar liggend is er ruimte zat. Om dat te laten werken heb ik de voet verzaagd en heel voorzichtig gaatjes geboord zodat ik die voet als staande achterwand er op kan schroeven. Toen dat allemaal gelukt was kon ik een vul stuk van foamboard gaan maken wat en de open ruimte opvuld en het diorama er in klemd zodat het niet kan verschuiven.



Het diorama blijft er nog even uit omdat eerst het glas schoongemaakt moet worden.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3587



« Antwoord #16 Gepost op: 31 Januari 2024, 19:29:32 »

Tijdens het schoonmaken barstte er nog een ruitje maar die heb ik gelijmd en zit nu aan de onderkant zodat je dat niet ziet.

Zo ziet het er dan uit, inmiddels is het diorama verhuisd.




Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Diorama Krefeld Am Schluff
« vorige volgende »
Ga naar: