Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinTopic: Romar's Volkswagen trein (moderne versie)
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Romar's Volkswagen trein (moderne versie)  (gelezen 32621 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #30 Gepost op: 31 Juli 2015, 21:06:37 »

Aha! Mooi gedaan hoor.  Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Romar
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1254


H0 Digitaal Nederlands ongeveer tijdperk 4


« Antwoord #31 Gepost op: 31 Juli 2015, 21:31:28 »

Goed, maar weer wat meer laten horen hier.

Heb de PON trein weer eens tevoorschijn gehaald.
Ben druk bezig met de Laaers'en van LSM om die meer conform de werkelijkheid te krijgen.
Helemaal 100% zullen ze niet worden, maar met een nieuwe jas komen ze al een heel eind.

Om te beginnen volgen er hier wat linkjes naar albums waar veel detail foto's in staan van de diverse wagons die in de PON trein zitten of zaten.
Het merendeel van de foto's zijn in Bad Bentheim gemaakt op 23 Mei 2013. Als verrassing zaten daar 2 Laaers'en van Touax in verwerkt. Een beladen met Audi en de ander met Volkswagen. Heb ze hier na er nooit meer in gezien.

Als normale samenstelling kunnen we wel uit gaan van Laaeks553, Laes559 en Laaers560
Waarbij de Laes559 alleen beladen is door VW T5 en Amorak. Ten minste, in de tijd dat ik mijn trein situeer.

Goed, hier de foto albums:

Laaers560 ATG Logistic
https://flic.kr/s/aHsjFx92R5

Laaers?? Touax Rail
https://www.flickr.com/gp/romarkeijser/wa41EF

Laes559 ATG Logistic
https://www.flickr.com/gp/romarkeijser/1Z9d6i

Laaeks553 ATG Logistic
https://flic.kr/s/aHsjFw9LFp


Momenteel heb ik mijn trein samengesteld uit 8x Laaers 2x Laaeks 3x Hbillns 2x Hbis299.
Samengevat 10 autotransporters en 5 geslotenwagens.

Qua lengte zal dit zo rond de 430 cm zitten en op de wagons zullen 116 auto's gaan staan.

@Gert

Dank u, was aardig wat werk omdat zo te doen...
En heb er vandaag nog 30 binnen gekregen. Voor ik die ga schilderen eerst even uitzoeken hoeveel ik er nog precies nodig heb van dat aantal.


Romar
Gelogd
Mispoes
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 632


Als het aan de kat lag...


« Antwoord #32 Gepost op: 1 Augustus 2015, 07:46:06 »


De enige uitbreiding die ik nog wil doen is twee Laes'en.

Laes559 voor de busjes VW T5 zeker? Je zou als alternatief twee eenheden Laadrs557 kunnen gaan bouwen, lijkt mij niet al te moeilijk en dan kun je ook LT's vervoeren... 

Vergeet je niet de ramen van de Passat Variant dicht te doen? Grin
Gelogd

eigenlijk is er geen plek voor een modelbaan...
Romar
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1254


H0 Digitaal Nederlands ongeveer tijdperk 4


« Antwoord #33 Gepost op: 2 Augustus 2015, 10:16:51 »

Klopt, Laes559 ja om T5 op te zetten ja. Eventueel een of twee verdwaalde Amarok's er tussen.

Alleen rijden de Laadrs557 niet mee in de PON trein, en hebben dit volgens mij ook nooit gedaan, in ieder geval niet in de periode dat ik hem wil uitbeelden.

Ik smeer de ramen van de varianten wel even dicht met wat Kristal Klear. Viel me trouwens ook pas op toen ik deze foto's gemaakt had en op de pc bekeek. Denk verrek, de ramen staan open. Shocked


Romar
Gelogd
Mispoes
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 632


Als het aan de kat lag...


« Antwoord #34 Gepost op: 6 Augustus 2015, 19:11:44 »

Klopt, ik heb hem ook nog niet in de trein naar Leusden gezien, wel in die naar Zeebrugge. Maar het kan een alternatief zijn als de Laes559 niet uitgebracht wordt.
Gelogd

eigenlijk is er geen plek voor een modelbaan...
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinTopic: Romar's Volkswagen trein (moderne versie)
« vorige volgende »
Ga naar: