Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB
Pagina's: 1 ... 62 63 [64]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB  (gelezen 495180 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Arjen52
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2600

Oude meuk in h0


« Antwoord #945 Gepost op: 11 Juni 2024, 20:51:43 »

Hoi Eric, veel sterkte in het ziekenhuis en Gute Besserung zoals ze hier zeggen.
Gelogd

1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1693


Benoemd snoodaard


« Antwoord #946 Gepost op: 11 Juni 2024, 21:20:16 »

Beterschap Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #947 Gepost op: 12 Juni 2024, 12:05:37 »

Dank U.Het is steeds wat afwachten hoe het vordert. Morgen bezien ze of het in het kwaad is gegaan of het nog steeds "gezond" is. Tja soms geraak ik er niet aan uit aan hun uitleg.
Deze morgen (zeer vroeg) de draaistelplaten gespoten in de grondverf.

Zijn droog en waren juist bijtijds terug binnen wegens een ferme bui.
Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #948 Gepost op: 20 Juni 2024, 09:38:43 »

Aan het herstellen van kleine ingreep verleden week, laatste sonde is er dinsdag uit gegaan. Veel rusten is de boodschap. Komt allemaal wel snor met tijd en boterhammen.
Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #949 Gepost op: 21 Juni 2024, 13:43:09 »

Rustig op mijn gemakske de nodige foto's plukken die te vinden zijn op internet, ook nog de nodige functies bekijken. De verschillen goed noteren tov andere Nohabs. Dak is weeral volledig anders ingedeeld. Nodige decoder reeds besteld, normaal wordt die hier in de loop van volgende week gedropt. Zit niemand achter me, eerst maar zorgen dat de pijnen gecontroleerd laag blijven maar het "weer" wil niet goed mee op dat vlak, indien er wat minder nattigheid in de lucht moest hangen en de temperaturen een graadje of 4 hoger kunnen was ik al heel tevreden. Het zal dus ooit wel een beteren mijn gedacht. Wink
Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #950 Gepost op: 26 Juni 2024, 13:36:39 »

Bestelde materiaal en decoder worden deze week afgeleverd. (kan voor de decoder wel nog veranderen hangt af van drukte)
Qua foto's zijn we nog niet ver opgeschoten, dak blijft zoals steeds een groot probleem.
We zien wal, verandering van weer en dan komt alles weer eens boven water.
Den Eric
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #951 Gepost op: 30 Juni 2024, 09:11:03 »

Ook begonnen aan de vervuiling van de draaistellen voor de MY1159. Zilver nikkel draad wordt morgen geleverd (kunnen we opstarten van de kooien en relingen hiervoor.)
Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #952 Gepost op: 1 Juli 2024, 09:18:45 »


Den Eric.
Gelogd
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1693


Benoemd snoodaard


« Antwoord #953 Gepost op: 1 Juli 2024, 10:46:22 »

Je mag er wel eens wat menie op smeren. Voor je het weet is het helemaal doorgeroest Grin
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #954 Gepost op: 1 Juli 2024, 15:08:44 »

Helaas kan ik dit product niet meer gebruiken, staat op de zwarte lijst. Duim omhoog
Den Eric
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #955 Gepost op: 2 Juli 2024, 09:18:16 »

Draaistellen zijn klaar, kunnen later nog bijgewerkt worden in functie van verwering locomotief zelf.

Den Eric
Gelogd
Arjen52
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2600

Oude meuk in h0


« Antwoord #956 Gepost op: 2 Juli 2024, 09:59:13 »

Hoi Eric, ik zou die roestige zooi gewoon weggooien  Grin

Nee hoor, complimenten voor je prestaties  Duim omhoog
Het is goed te merken dat je ziekenhuisbezoek je verweringskwaliteiten niet heeft aangetast.
Gelogd

Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #957 Gepost op: 2 Juli 2024, 10:04:06 »

Hello Arjen, gelukkig heeft dit inderdaad geen invloed om de vervuilmicrobe te verdrijven. Grin Het is iets beter maar aangezien bij eerste behandeling nog niets kan verwacht worden, deze vrijdag tweede spoeling in UZ Gent. Enfin, positief denken helpt ook wel (soms niet evident)
Den Eric
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #958 Gepost op: 3 Juli 2024, 17:14:23 »

De zilvernikkel draadjes zijn afgegeven deze namiddag. Volgende week maandag is het de beurt aan de XL V5 decoder en dan kunnen we al een heleboel bedradingen en aansluitingen beginnen te bekijken.
Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 353


« Antwoord #959 Gepost op: 9 Juli 2024, 09:40:41 »

ESU decoder is ook geleverd, kunnen beginnen met inbouw speakers en beschermplaatjes voor de decoder. Nylon boutjes waren al een week of 3 geleverd. We zien wel hoe het verloopt, niet veel zin, zal wel verschillende factoren zijn door elkaar.
Den Eric.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 62 63 [64]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB
« vorige volgende »
Ga naar: