Modelspoorwijzer.net

Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Digikeijs service  (gelezen 4364 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Jakop de Bruin
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 5178


220*


« Gepost op: 4 Maart 2018, 12:14:30 »

Die zou goed zijn melden meerdere mensen....

Eerder poste ik onderstaande in het DD-AR draadje

Ondanks de goede ervaring(en) van anderen, vang ik bot bij Digikeijs.
Bot in de vorm van totaal geen reactie.

26-12 Serviceticket aangemaakt met de klacht.
14-1 Nogmaals in de ticket gereageerd waarom ik nog niets gehoord heb.
29-1 Buiten de ticket om naar info gemaild zonder reactie.
30-1 Gebeld met het nummer wat ik na lang zoeken op de site vond. Er wordt niet opgenomen...

Gezien dit draadje bij de buren ben ik niet de enige  Angry

Daarna kwam er reactie op 7 februari

Citaat
Geachte heer de Bruin,

Allereerst excuses voor de late reacite.
Door meerdere storingen in ons support systeem was het onmogelijk
te antwoorden op vragen.

Helaas is gebleken dat uw eerdere ticket(s) verloren zijn gegaan tijdens
dit probleem. Zou u de vraag nogmaals hier kunnen stellen? Dan ga ik er direct mee
aan de slag.

Met vriendlijke groet,
Roy Keij
DIGIKEIJS

Waarna ik nogmaals uitgelegd heb wat er aan de hand was en dat inmiddels de tweede decoder ook niet meer normaal werkte. Die was niet 'dood' zoals de eerste, maar wisselde niet meer van richting. M.a.w. de frontseinen bleven branden, welke kant de trein ook uit ging.

Citaat
Geachte heer de Bruin,

Dat is inderdaad vreemd. Kunt u proberen de instellingen te herstellen doormiddel van waarde 8 in CV 8 te
programmeren?

Met vriendelijke groet,
Roy Keij
DIGIKEIJS

Ik had nog niets met die tweede gedaan en dus bovenstaande geprobeerd. Dat werkte en die doet het nu dus weer zoals het hoort. Dit werkte echter (eerder) niet bij de eerste waar de serviceticket in december voor is aangemaakt.
Dit weer geantwoord op 9 februari waarna de grote stilte weer begon waarna ik op 21 februari een laatste mail heb gestuurd

Citaat
Goedenavond,

Inmiddels 12 dagen geen reactie op mijn laatste antwoord...
Moet ik er dan maar van uit gaan dat ik moet accepteren dat ik slechts 1 dag plezier van mijn decoder heb gehad?
1 decoder overleef ik wel, echter vraag ik me af of het bedrijf Digikeijs deze service gaat overleven...

Erg jammer, maar helaas...

Hierna nog steeds niets gehoord...

Natuurlijk had ik beter moeten weten na alle dingen die je over producten van deze firma leest op o.a. BNLS.
Met name het draadje over de DR5000 vind ik erg bedenkelijk.
Echter lees je ook geregeld dat de service van het bedrijf goed is.

Die ervaring heb ik dus niet!
Ik overleef de €17 die de decoder me koste wel en als de tweede het uiteindelijk ook laat afweten ga ik modeltrein-budget-technisch ook nog niet failliet, maar één ding is zeker: ik koop nooit meer wat van dit bedrijf!  Angry
Gelogd

Waldijk Tp. IV-b - V-a ('80-'93) en Tp. V-b - VI ('00-'09)
jerry
Full Member

Offline Offline

Berichten: 118

2 rail FL roco tams


« Antwoord #1 Gepost op: 24 Maart 2018, 12:57:07 »

Ik koop ook niets meer van ze
Ooit wisseldecoders gekocht
Naar de winkel terug
geen garantie en nieuwe zijn goedkoper als reparatie
Gelogd
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1702


« Antwoord #2 Gepost op: 24 Maart 2018, 16:10:03 »

Dat ligt niet aan Digikeijs Jerry.
Dat is afhankelijk van wat er mis is gegaan, kan bijv jouw fout zijn, kan een fabricage fout zijn. Echter had jouw winkelier daar dan meer mee moeten doen.
Gelogd

mvg,
 Sander
jerry
Full Member

Offline Offline

Berichten: 118

2 rail FL roco tams


« Antwoord #3 Gepost op: 24 Maart 2018, 18:58:30 »

De garantie is toch van digikeys
Ze waren terug gestuurd
en terug naar dewinkel

mocht ik even de verzend kosten afrekenen ,en dan hoor je geen garantie
die dingen werken ,en plots na een dag of 2 niks meer
resetten niet adresseren niet
en dat met standaard fleischmann aandrijvingen
Ik zit dagelijks vlakbij,en denk wel eens of ik er langs zal rijden
kwestie van recht door of de snelweg op naar afrit 4 of 5
Gelogd
Jakop de Bruin
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 5178


220*


« Antwoord #4 Gepost op: 8 Mei 2018, 19:58:59 »

Het vervolg op 21 februari...

Citaat
Geachte heer de Bruin,

Mijn excuses! Door een overlijden binnen de familie was ik niet eerder beschikbaar
om uw vraag te beantwoorden.

Ik ga u een nieuwe decoder toesturen.
Kunt u mij uw adres toesturen?

Met vriendelijke groet,
Roy Keij
DIGIKEIJS

Dat kan...na het voorgaande ben ik wel argwanend, maar ik antwoord dezelfde dag met mijn adres en de vraag of ik de kapotte moet retourneren.
Daarna wordt het weer stil...tot 19 maart

Citaat
Geachte J. de Bruin,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Digikeijs. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.

En in een aparte mail een factuur voor €0 voor een nieuwe decoder.

Een dag later dit:

Citaat
Geachte J. de Bruin,

Bedankt voor uw order bij Digikeijs.
Onderstaande producten zijn vandaag naar u verstuurd.

en

Citaat
Nogmaals bedankt voor je bestelling bij Digikeijs.

We hopen dat je er veel plezier van hebt!
Zou je het leuk vinden om je artikelen te beoordelen?

Ultra kleine functiedecoder met 3 functieuitgangen

Really??  Shocked

Overigens kwam er niets met de post en dat heb ik dan 2 mei nog maar eens gemaild.
Zoekgeraakt in de post? Tja...vast.


Gelogd

Waldijk Tp. IV-b - V-a ('80-'93) en Tp. V-b - VI ('00-'09)
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 9698


200*


« Antwoord #5 Gepost op: 8 Mei 2018, 20:48:21 »

Tjezus, wat een bende! Ik zou eisen dat ze er je na al dit gedoe nu eentje per aangetekende post sturen en jou de tracktracecode van die zending mailen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Digikeijs service
« vorige volgende »
Ga naar: