Die zou goed zijn melden meerdere mensen....
Eerder poste ik onderstaande in het DD-AR draadje
Ondanks de goede ervaring(en) van anderen, vang ik bot bij Digikeijs.
Bot in de vorm van totaal geen reactie.
26-12 Serviceticket aangemaakt met de klacht.
14-1 Nogmaals in de ticket gereageerd waarom ik nog niets gehoord heb.
29-1 Buiten de ticket om naar info gemaild zonder reactie.
30-1 Gebeld met het nummer wat ik na lang zoeken op de site vond. Er wordt niet opgenomen...
Gezien dit
draadje bij de buren ben ik niet de enige
Daarna kwam er reactie op 7 februari
Geachte heer de Bruin,
Allereerst excuses voor de late reacite.
Door meerdere storingen in ons support systeem was het onmogelijk
te antwoorden op vragen.
Helaas is gebleken dat uw eerdere ticket(s) verloren zijn gegaan tijdens
dit probleem. Zou u de vraag nogmaals hier kunnen stellen? Dan ga ik er direct mee
aan de slag.
Met vriendlijke groet,
Roy Keij
DIGIKEIJS
Waarna ik nogmaals uitgelegd heb wat er aan de hand was en dat inmiddels de tweede decoder ook niet meer normaal werkte. Die was niet 'dood' zoals de eerste, maar wisselde niet meer van richting. M.a.w. de frontseinen bleven branden, welke kant de trein ook uit ging.
Geachte heer de Bruin,
Dat is inderdaad vreemd. Kunt u proberen de instellingen te herstellen doormiddel van waarde 8 in CV 8 te
programmeren?
Met vriendelijke groet,
Roy Keij
DIGIKEIJS
Ik had nog niets met die tweede gedaan en dus bovenstaande geprobeerd. Dat werkte en die doet het nu dus weer zoals het hoort. Dit werkte echter (eerder) niet bij de eerste waar de serviceticket in december voor is aangemaakt.
Dit weer geantwoord op 9 februari waarna de grote stilte weer begon waarna ik op 21 februari een laatste mail heb gestuurd
Goedenavond,
Inmiddels 12 dagen geen reactie op mijn laatste antwoord...
Moet ik er dan maar van uit gaan dat ik moet accepteren dat ik slechts 1 dag plezier van mijn decoder heb gehad?
1 decoder overleef ik wel, echter vraag ik me af of het bedrijf Digikeijs deze service gaat overleven...
Erg jammer, maar helaas...
Hierna nog steeds niets gehoord...
Natuurlijk had ik beter moeten weten na alle dingen die je over producten van deze firma leest op o.a. BNLS.
Met name het draadje over de DR5000 vind ik erg bedenkelijk.
Echter lees je ook geregeld dat de service van het bedrijf goed is.
Die ervaring heb ik dus niet!
Ik overleef de €17 die de decoder me koste wel en als de tweede het uiteindelijk ook laat afweten ga ik modeltrein-budget-technisch ook nog niet failliet, maar één ding is zeker:
ik koop nooit meer wat van dit bedrijf!