Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Nederlandse Modelspoordagen 2024
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nederlandse Modelspoordagen 2024  (gelezen 3708 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
tothebeach
Full Member

Offline Offline

Berichten: 139



WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 16 Januari 2024, 12:26:50 »

Ik hoor allemaal goede berichten over deze beurs.

tot volgend jaar dus? Wink

Groet,
michel
Gelogd

niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1503


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #16 Gepost op: 16 Januari 2024, 21:52:02 »

Ik baalde dat ik niet kon afgelopen weekend (hoewel mijn weekend ook erg leuk was) Ik zag foto’s voorbij komen en dat zag er allemaal goed uit. Volgend jaar hoop ik dat het wel gaat passen.
Gelogd
tothebeach
Full Member

Offline Offline

Berichten: 139



WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 19 Januari 2024, 10:23:17 »

Wie weet Niels, tot volgend jaar!

Vanwege de workshop heb ik op zaterdag nog even de mogelijkheid genomen om rond te kijken, en dat was maar goed ook, op de zondag ben ik nauwelijks van mijn plaats afgekomen. Wat viel mij op?

bij de A4 diorama's stond een heel leuk diorama van een smalspoormuseum. Het zat grappig in elkaar en het zou zo ook functionerend gebouwd kunnen worden. Het gaf mij wel ideeën over wat je kunt bereiken op een klein oppervlak:


Copper Wort was een mooie baan met oog voor veel detail. Wel iets te schoon naar mijn mening, maar daar moest ik dan maar doorheen kijken.


Wat erg leuk was waren twee spoor Z baantjes. Halteplatz Sieltief was een pitoresk plaatje als modelbaan. Veel groen en idylle:


Müsum 1896 was een technisch hoogtestandje. Veel zelfbouw en daardoor gepriegel. Knap werk in een apart tijdperk. Het heeft de bouwer wel wat hoofdbrekens opgeleverd, maar daar kijkt hij nu anders op terug Smiley




En dan een baan waar ik naar uitkeek. Nou ja, misschien niet de baan, maar eerder het verhaal: Noah's ark van Luc de Martelaer. Luc geeft aan zijn modelbanen altijd een extra dimensie en dat is het verhaal achter de modelbaan. Zonder dat verhaal, mis je driekwart van de aankleding. en dat maakt Luc zijn banen altijd tot een punt om naar uit te kijken. ook deze keer weer.


En dan stonden daar ook Valentijn en Samuel:


Scheldekaai van Hans Niemeijer, die speciaal op verzoek de bruggen liet draaien:


en Franck Combe met Le Temple d’Osiris

een apart baantje met zeker een leuk thema en leuk uitgewerkt.

Meer plaatjes en toelichting is te lezen op mijn blog

Groet,
michel
Gelogd

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Nederlandse Modelspoordagen 2024
« vorige volgende »
Ga naar: