Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2021Topic: Nieuwe ontwikkelingen 2021: in januari geen Spielwarenmesse maar wel veel nieuws
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwe ontwikkelingen 2021: in januari geen Spielwarenmesse maar wel veel nieuws  (gelezen 5327 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16725


300 *


« Gepost op: 15 December 2020, 23:42:19 »

Vanwege het coronavirus zal de Spielwarenmesse 2021 niet in januari, maar pas in de zomer plaatsvinden. Uiteraard wachten de modelspoorfabrikanten daar niet op met het aankondigen van hun nieuws voor het komende jaar. Zoals gebruikelijk zal het nieuws langzaamaan in december los komen om in de loop van januari via internet in volle omvang bekend te worden. Wij gaan hier op Modelspoorwijzer weer ons best doen om jullie van al dit nieuws te voorzien. Erwin heeft daarvoor de rubriek 'Nieuwe ontwikkelingen 2021' aangemaakt en dadelijk zal ik het eerste nieuws plaatsen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16725


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 31 Maart 2021, 22:26:22 »

De Spielwarenmesse gaat dit jaar helemaal niet meer door. Het evenement was verschoven naar de zomer, maar wegens de onzekerheid over de corona-pandemie heeft de organisatie besloten om de boel toch maar af te blazen. Men hoopt nu in februari 2022 de volgende editie te kunnen houden.

https://www.spielwarenmesse-eg.de/aktuelles/presse-news/detail/absage-der-spielwarenmesse-2021-summer-edition-im-juli

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 1 April 2021, 05:01:58 »

De fabrikanten hebben er ook geen tijd voor!  De modelspoormarkt is booming door het Corona-thuis-zitten.
Tweedehands loopt ook volledig uit de klauw....zag gisteren een Trix Koploper staan met vraagprijs €795  en op dat moment was er al een bod van €600...  Shocked  Huh?
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Zilte
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 290


« Antwoord #3 Gepost op: 1 April 2021, 06:29:41 »

Tweedehands loopt ook volledig uit de klauw....

Volledig waar. Zelfs op MP vliegen de prijzen de lucht in. Sommigen zelfs bieden voor prijzen, die op CTWK nog niet gehaald worden inclusief veilingkosten, BTW en verzendkosten. Het lijkt wel of men AU-H0 heeft gevonden, een hoger AU.  Grin
Gelogd
Edgar
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 691


« Antwoord #4 Gepost op: 1 April 2021, 14:56:24 »

....zag gisteren een Trix Koploper staan met vraagprijs €795  en op dat moment was er al een bod van €600...  Shocked  Huh?
Dat is te weinig. Ik heb er al meerdere voor €1000 weg zien gaan...
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16725


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 1 April 2021, 20:36:42 »

Ondertussen heeft Märklin ook de Märklintage/IMA, die van 17 t/m 19 september in Göppingen zouden worden gehouden, geannuleerd.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1537


Benoemd snoodaard


« Antwoord #6 Gepost op: 3 April 2021, 12:53:54 »

....zag gisteren een Trix Koploper staan met vraagprijs €795  en op dat moment was er al een bod van €600...  Shocked  Huh?
Dat is te weinig. Ik heb er al meerdere voor €1000 weg zien gaan...

Dan is nu de tijd voor Märklin aangebroken weer eens een Koploper uit te brengen. Doe maar een drietje, bij voorkeur eentje uit de protoserie (gaat nooit gebeuren natuurlijk, maar niet geschoten is altijd mis).
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2021Topic: Nieuwe ontwikkelingen 2021: in januari geen Spielwarenmesse maar wel veel nieuws
« vorige volgende »
Ga naar: