Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Heljan 2020  (gelezen 5683 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Gepost op: 20 Januari 2020, 21:21:38 »

https://www.lemkecollection.de/media/files_public/uuteyphehci/HELJAN%20Nohab%202020.pdf
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 21 Januari 2020, 01:05:20 »

Grappig dat Lemke dit publiceert. Heljan zelf heeft het zelf een paar dagen geleden op Facebook gezet en ondertussen alweer een actuelere versie geplaatst omdat drie versies alweer af-fabriek zijn uitverkocht. Wat Lemke namelijk niet vermeldt is hoe gelimiteerd die oplages dan wel niet zijn. Welnu: slechts 75 stuks per uitvoering. En die 75 worden dan ook nog eens verdeeld over AC en DC. Grosso modo komt dat in 'wisselstroomland' Denemarken waarschijnlijk neer op iets van 30 DC en 45 AC per uitvoering. Ik heb er afgelopen weekend toch maar eentje gereserveerd.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 21 Januari 2020, 07:26:28 »

Kijk, drie varianten zijn al hartstikke udsolgt:



mvg,
Gert

Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Januari 2020, 09:08:07 »

Dus Gert laat je gaan man en de rest kan je opkopen. Grin
Eric
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 21 Januari 2020, 09:33:55 »

Ha ha! Als belegging, Eric? Gewoon de hele oplage opkopen en ze dan de komende jaren mondjesmaat op eBay zetten?   Cool

Effe kijken: 75 x 350 euro = 26.250 euro. Verdorie, heb ik net niet even in een oude sok zitten...

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 21 Januari 2020, 09:38:03 »

Overigens @Jakop: bij Heljan worden nu niet alleen de 3-railers gedwongen om geluid te nemen. Ook voor 2-rail geldt dat de locs maar in één uitvoering verkrijgbaar zijn: met geluid. Take-it-or-leave-it-politiek... Mij maakt het niet uit, want ik wil juist graag geluid, maar wel vervelend voor mensen die daar niet op zitten te wachten.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Januari 2020, 09:45:42 »

Niet als belegging Gert, om te verbouwen hé. Ik kan er ook helaas niets mee doen. Deze vallen tussen mijn rails. Wink
Eric.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2020Topic: Heljan 2020
« vorige volgende »
Ga naar: