Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Brekina 2022  (gelezen 35388 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1489


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #105 Gepost op: 30 November 2022, 16:12:20 »

Is dit een nieuwe versie van de Fiesta? Ik heb er al een staan of is dit een model later?
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #106 Gepost op: 30 November 2022, 16:26:43 »

Sonderauflage van ModelCarWorld. Als een van de grootste dealers van Brekina, brengen zij geregeld kleur/opschriftvarianten in exclusiviteit uit.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Mispoes
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 648


Als het aan de kat lag...


« Antwoord #107 Gepost op: 1 December 2022, 11:46:02 »

Is dit een nieuwe versie van de Fiesta? Ik heb er al een staan of is dit een model later?
Dit is idd een nieuwere versie van de Fiësta. De eerste Ford Fiasco 1976-1983 werd opgevolgd door een vergelijkbaar model met rondere vormen en de typische Fordgrille uit de jaren tachtig. Werd geproduceerd van 1983 tot 1989.   
Gelogd

eigenlijk is er geen plek voor een modelbaan...
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1578


Benoemd snoodaard


« Antwoord #108 Gepost op: 1 December 2022, 23:28:41 »

Dat was mijn eerste auto, een donkerblauwe uit 1989. Geweldig ding. In regenachtig weer met een beetje vaart door een fikse plas rijden was een geweldige uitdaging. Qua richting had hij dan soms een heel andere mening dan ik. Leuke herinneringen aan. Een paar jaar geleden kwam ik 'm toevallig nog tegen bij een benzinestation en heb de toenmalige eigenaar zelfs even gesproken. Hij zag er nog aardig uit, maar kort daarna is hij toch gesloopt.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #109 Gepost op: 1 December 2022, 23:39:06 »

Een paar jaar geleden kwam ik 'm toevallig nog tegen bij een benzinestation en heb de toenmalige eigenaar zelfs even gesproken. Hij zag er nog aardig uit, maar kort daarna is hij toch gesloopt.


En hoe is het met de auto afgelopen?

 Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1578


Benoemd snoodaard


« Antwoord #110 Gepost op: 2 December 2022, 15:28:09 »

Ook gesloopt Tongue
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #111 Gepost op: 9 December 2022, 15:03:10 »

Speciaal voor de liefhebbers: de Volvo 343 is bij de NAMAC genomineerd als Modelauto van het jaar in schaal H0:



 Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #112 Gepost op: 3 Januari 2023, 22:02:44 »

En ja hoor, de Volvo 343 heeft gewonnen in de categorie personenauto's!   Grin

Overall winnaar is trouwens de streekbus van Artitec (die tevens won in de categorie 1:87 bedrijfsauto's.

https://namac.nl/clubnieuws/winnaar-mvhj-2023-en-de-andere-winnaars-zijn-bekend/

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8829


265*


WWW
« Antwoord #113 Gepost op: 3 Januari 2023, 22:30:27 »

Onbegrijpelijk! En dan heb ik het niet over mijn persoonlijke mening over het 1:1 model, maar het 1:87 model lijkt er ook niet op.
Het front al helemaal niet en aan de zijkant klopt ook iets niet…
Een vreselijk model van een vreselijke auto dus  Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #114 Gepost op: 3 Januari 2023, 22:34:56 »

Ik heb elders (op een modelauto-site) gelezen wat er niet deugt aan het model en helaas moet ik je gelijk geven.
Het is fout gegaan doordat PCX klakkeloos de tekeningen van Ixo (1:43 merk) overneemt. Die hebben de Volvo 343
eerder eens uitgebracht en zijn de fout in gegaan met de plek van de achteras. Dus ja, model deugt niet.
Vind ik dat erg? Nou, ik vind het vooral erg dat ik dat weet. Ik zou het zelf niet gezien hebben.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2022Topic: Brekina 2022
« vorige volgende »
Ga naar: