Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Micro City 87  (gelezen 9709 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #30 Gepost op: 18 Februari 2022, 17:32:46 »

Ja, dat is de enige die nog te koop is. Op het prijskaartje staat € 17,18 exclusief verzendkosten.
De autoimporteur uit Sydborg is wel van plan om in de loop van het jaar weer eens naar Houten te komen, dus verzendkosten zijn te vermijden.   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #31 Gepost op: 18 Februari 2022, 17:47:07 »

Mooi! Met schroefjes, dus gemakkelijk uit elkaar te halen om bijvoorbeeld een chauffeur te plaatsen  Duim omhoog
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #32 Gepost op: 18 Februari 2022, 18:07:54 »

Ja, dat moet inderdaad mogelijk zijn. Al met al ben ik tevreden met deze actie: Levering ging redelijk vlot, het was netjes verpakt, PostNL deed ineens heel erg zijn best en de douane deed niet moeilijk. Dat laatste zou natuurlijk puur geluk kunnen zijn.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Antwoord #33 Gepost op: 19 Februari 2022, 11:13:55 »

Ja, dat is de enige die nog te koop is. Op het prijskaartje staat € 17,18 exclusief verzendkosten.
De autoimporteur uit Sydborg is wel van plan om in de loop van het jaar weer eens naar Houten te komen, dus verzendkosten zijn te vermijden.   Wink

mvg,
Gert
Wat mij betreft, kun je hem uit de verkoop halen. Stuur je wel even een mailtje.
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #34 Gepost op: 19 Februari 2022, 11:51:11 »

Mailtje gezien, de zwarte is voor jou. De auto-importeur uit Sydborg is dus nu uitverkocht.  Duim omhoog

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 19 Februari 2022, 13:10:02 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1475


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #35 Gepost op: 20 Februari 2022, 04:41:22 »

Dat ziet er goed uit inderdaad! Benieuwd met welke modellen ze nog meer gaan uitkomen. Leuke actie van je Gert! Ik stel voor om dit bij toerbeurt te doen of zo, gezamenlijk inkopen wel zo handig.

Grtz,
Niels
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #36 Gepost op: 26 Juli 2022, 17:47:07 »

Inmiddels heeft Micro City in Duitsland een importeur: https://shop.lechtoys.de

De prijzen liggen echter wel hoger dan zelf uit China halen, zelfs inclusief verzenden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2022Topic: Micro City 87
« vorige volgende »
Ga naar: