Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Rocky Rail 2022  (gelezen 4342 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Gepost op: 31 Juli 2022, 12:10:22 »

Het is weliswaar geen Messe (en ook geen 1 april), maar dit draadje starten, leek mij het meest logisch om een nieuwtje te delen dat ik nog niet had gelezen ergens. Zojuist ontdekt op de site van de bekende zaak in Aachen: Rocky Rail komt met Plan U. De nummers 118, 127, 138 en 145 in geel en nummers 139 en 148 in rood met grijze deuren. Alle zes in vijf uitvoeringen: analoog, DCC, DCC Sound, AC digitaal en AC Sound. Geen idee natuurlijk of dit de mallen van Artitec zijn of een geheel nieuwe ontwikkeling.
Verder een aantal locs serie 6400/6500 die mogelijk een heruitgave betreffen, maar nieuw kunnen zijn. Ben niet zo thuis in dat model. In ieder geval geen oerversie.
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 31 Juli 2022, 13:32:14 »

Dat model is al heel lang geleden aangekondigd door Rocky Rail en Artitec heeft er niets mee te maken. Heljan wel, die hebben het voor Rocky Rail ontworpen. Circa 10 jaar geleden hingen er posters met  3D-tekeningen op de stand op Intermodellbau.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Antwoord #2 Gepost op: 31 Juli 2022, 13:39:58 »

Wel opvallend dat een zaak ze nu ineens op de site zet.
Gelogd

Groet, Frank
duikeend
Full Member

Offline Offline

Berichten: 142



« Antwoord #3 Gepost op: 31 Juli 2022, 14:04:35 »

ik meen dat die er al stonden.  Wink ik ben die dingen al vaker tegengekomen op sites van leveranciers.
Maar ik kan het natuurlijk mis hebben Wink
Gelogd

ik ben niet gek, ik ben een eend en als je me niet geloofd stap je maar uit Smiley
Edgar
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 691


« Antwoord #4 Gepost op: 31 Juli 2022, 16:48:42 »

Huenerbein heeft wel meer aankondigingen met baard op de site staan. Voorlopig ga ik ervan uit dat het een echo uit een lang verleden is.
Zo niet dan heeft RR een ander beeld bij de markt dan ik  Wink
Gelogd
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1978


« Antwoord #5 Gepost op: 1 Augustus 2022, 09:02:17 »

Excuus allemaal voor de verwarring. Het heeft er inderdaad alle schijn van dat dit oud is en dus onzin (want nooit uitgekomen).
Gelogd

Groet, Frank
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2022Topic: Rocky Rail 2022
« vorige volgende »
Ga naar: