Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Onrust bij NS  (gelezen 1021 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 24 Oktober 2022, 21:30:37 »

De neoliberalen zien - ondanks de nu duidelijke gevolgen van de privatisering van de energiemarkt - kennelijk nog steeds niet in dat je commodities als energie en vervoer beter niet aan de vrije markt kunt overlaten.
En dus zijn ze voornemens om het spoorverkeer verder vrij te geven in Nederland. Bij NS International ziet men de bui al hangen: https://nos.nl/artikel/2449674-medewerkers-ns-international-bezorgd-over-voortbestaan-bedrijf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Nederduitsemeester
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 525


« Antwoord #1 Gepost op: 25 Oktober 2022, 16:05:57 »

Wel mooi, die "bijpassende" foto bij dat artikel..... Smiley

Ik maak me inderdaad ook wel wat zorgen, gezien ik bij NS-Internationaal werk. Ik hoop van harte dat Den Haag dit niet door gaat zetten, met name ook dat andere landen (oa Frankrijk, Duitsland) andere vervoerders (nog steeds) niet toelaten, of extreem moeilijk maken, maar vervolgens wel in andere landen de krenten uit pap willen halen. Angry
Gelogd

Groeten, Erwin
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 25 Oktober 2022, 16:39:16 »

@Erwin: hopelijk zijn we van dit Rutte-rampen-kabinet af voordat ze zover zijn. 

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Onrust bij NS
« vorige volgende »
Ga naar: