Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: ESU 2025  (gelezen 179 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

322*

« Gepost op: 25 Maart 2025, 21:36:48 »

ESU ontbrak nog steeds bij het 2025-nieuws. Officieel moeten we nog heel even geduld hebben, want de echte vrijgave van het nieuws gebeurt pas op de eerste dag van Intermodellbau in Dortmund.
Er is echter al één nieuwtje uitgelekt door een slordigheidje van de reparatie-afdeling van ESU. Een klant in Duitsland die zijn defecte Mobile Control II naar ESU had gestuurd kreeg een vervangend apparaat
toegestuurd. Normaliter merk je dat niet eens, maar... hij ontving een Mobile Control Pro! Verschil met het huidige apparaat is dat er rechts een schuifregelaar aanwezig is waar de beremming mee geregeld
kan worden. Verder heeft het apparaat een USB-C aansluiting in plaats van micro USB en een kunststof draaiknop in plaats van een metalen exemplaar. Het ding schijnt ook wat lichter te zijn dan zijn voorganger.
De rest van het nieuws komt in april.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Maart 2025, 08:52:55 »

Ik weet niet of dat wel een slordigheidje was. Misschien waren gewoon de oude exemplaren op. Laat je dan de klant wacht omwille van de nieuwtjes? Service is kennelijk belangrijker. Dat lijkt me een goede zaak.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2025Topic: ESU 2025
« vorige volgende »
Ga naar: