Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: NMJ 2017  (gelezen 13458 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Gepost op: 1 Februari 2017, 09:00:57 »

http://www.nmj.no/nyheter-2017.html?cat=385

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 1 Februari 2017, 17:42:17 »

Dit draadje wordt precies niet veel aangeklikt? Trouwens zeer mooi materiaal te verkrijgen van dit merk.
En Gert is er nu al iets te melden van leveringstermijnen voor O modellen? Of is dit nog te vroeg?
Eric.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 1 Februari 2017, 17:47:49 »

NMJ maakt inderdaad prachtige modellen. Maar kennelijk niet al te veel fans hier.
Ik weet nog niet wanneer de schaal 0 modellen van de Nohabs komen, maar speel de vraag even door aan onze man op de beursvloer.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 1 Februari 2017, 17:57:06 »

En wie is dat? Dank Gert.
Eric.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 1 Februari 2017, 18:27:56 »

Chris. En hij heeft al laten weten dat hij het zal vragen. Wat een service hè?   Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 1 Februari 2017, 18:32:56 »

Chris. En hij heeft al laten weten dat hij het zal vragen. Wat een service hè?   Duim omhoog

mvg,
Gert

Inderdaad, vree snelle service en das niet op elk forum zo. Duim omhoog
Eric.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #6 Gepost op: 9 Februari 2017, 13:47:56 »

Video: https://www.youtube.com/watch?v=XZfLGuq1a30

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2017Topic: NMJ 2017
« vorige volgende »
Ga naar: