Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Interview met Hugo Richter vanavond op televisie
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Interview met Hugo Richter vanavond op televisie  (gelezen 1759 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16857


304*


« Gepost op: 29 Januari 2024, 13:21:55 »

Hugo Richter wordt vandaag door Editie NL (RTL) geïnterviewd over export van Nederlandse bussen.
Vanavond te zien op televisie!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16857


304*


« Antwoord #1 Gepost op: 29 Januari 2024, 13:32:17 »

RTL 4 om 18:15 uur.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16857


304*


« Antwoord #2 Gepost op: 29 Januari 2024, 14:16:23 »

Interview is alweer klaar. Volgens Hugo komen zijn boeken ook in beeld.   Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16857


304*


« Antwoord #3 Gepost op: 29 Januari 2024, 20:05:01 »

Auteur, titel van de boekenreeks én de boeken zelf allemaal goed in beeld:








Hugo deed het geweldig!   Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8505


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Januari 2024, 23:15:51 »

Leuk om te zien.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1591


Benoemd snoodaard


« Antwoord #5 Gepost op: 30 Januari 2024, 13:08:34 »

Inderdaad.
Zien we ook eens wie die Hugo Rigter nu is Smiley
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16857


304*


« Antwoord #6 Gepost op: 30 Januari 2024, 21:39:01 »

Voor wie het gisteren gemist had, hierbij het nieuws-item op de website van RTL: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/ef6d0083-1775-49a0-b3ad-94a1a01b38b0/hoe-een-afgedankte-nederlandse-stadsbus

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Interview met Hugo Richter vanavond op televisie
« vorige volgende »
Ga naar: