Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Koningsdag 2014: Rondje Zuid-Limburg met Veolia.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Koningsdag 2014: Rondje Zuid-Limburg met Veolia.  (gelezen 4256 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Romar
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1254


H0 Digitaal Nederlands ongeveer tijdperk 4


« Gepost op: 14 Februari 2014, 16:09:12 »

Goede middag,


op de facebook pagina van 'op de rails' is het volgende te lezen:

Citaat
Koningsdag 2014: Rondje Zuid-Limburg met Veolia

De eerste Koningsdagrit van de Stichting NVBS Excursies (SNE) op zaterdag 26 april wordt een bijzondere. We gunnen de GTW-diesels van Veolia ook een dagje uit en nemen twee treinstellen mee voor een rondje door Zuid-Limburg. Op het programma staan de goederenlijn Sittard – Born, het raccordement Maastricht Beatrixhaven (het wordt de eerste excursietrein ooit die deze havenlijn bezoekt) en de Miljoenenlijn van de Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij die tussen Schin op Geul en Kerkrade wordt bereden. Op al deze baanvakken worden fotostops georganiseerd. De excursie begint rond 10.15 uur en eindigt om ongeveer 18.15 uur in Venlo; ’s ochtends kan ook ingestapt worden in Roermond, terwijl de rit ook in Sittard of Roermond kan worden beëindigd.

De lage prijs maakt de excursie extra aantrekkelijk en we verwachten dan ook veel belangstelling! Leden betalen slechts € 30 (code ‘KON’), niet-leden € 40 (‘KONNL’), terwijl jongeren tot en met 25 jaar (‘KON-J’) voor € 20 meereizen. Deelname is mogelijk door het overmaken van de deelnemersbijdrage vóór 31 maart op bankrekening NL29 INGB 0000 6366 91 van de Stichting NVBS-Excursies te Hoofddorp onder vermelding van de betreffende code, het NVBS-lidmaatschapsnummer, postcode en huisnummer. Bij onvoldoende invulruimte kunt u ook een mail sturen naar sne(@)nvbs.com. Het minimumaantal deelnemers is honderd, het maximum 220. Bij overtekening hebben leden voorrang. Contactpersoon is Han Duijve. De deelnemersbrieven zullen in de week van 14 april worden verstuurd.

Nu denk ik dat ik wel mee wil/ga met deze rit, maar misschien zijn er wel meer van hier die heen gaan, of die het misschien wel leuk vinden om mee te gaan met een dergelijke rit?


Ik zou zeggen, brand maar los.  Grin   of niet natuurlijk.

Mvg,


Romar
Gelogd
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1966


« Antwoord #1 Gepost op: 14 Februari 2014, 17:16:03 »

Ik bekijk het nog even rustig richting die datum.
Maar weet dat een dergelijke rit erg leuk kan zijn, in meerdere opzichten!

mvg,
 Sander
Gelogd

mvg,
 Sander
Bart Mestrom
Full Member

Offline Offline

Berichten: 116


It's Me!


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Februari 2014, 12:18:55 »

Ik heb me opgegeven. Maar er schijnt ook een Rheingold trein te rijden vanuit Venlo georganiseerd door RailMagazine.
Gelogd

Tijdperk V/VI, H0, Loconet + Fleischmann ProfiBoss, Koploper/iTrain -> De bouw van Maasbrecht Stad
Bjorn van der Meulen
Sr. Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Anders
Berichten: 332


Oost-Europafanaat


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Februari 2014, 17:59:11 »

Ik heb me ook ingeschreven, aangezien ik zo'n rit nog niet heb meegemaakt, en dat deze in mijn contreien komt, is een bijkomende plus  Grin.

mvg Bjorn
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof"

Mijn modelspoorgeneuzel --- Updeet 9-9-2014: Station Kartuzy (PL)
<--------------------------------------
Bob R
Newbie

Offline Offline

Berichten: 8



WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Februari 2014, 15:36:59 »

Ik ga af en toe mee met een NVBS rit, het draait daar voor 99% om rijden op zoveel mogelijk lijntjes en het maken van bewijsmateriaal:





Fotomomenten  Grin

Daar moet je van houden, ik heb gekozen voor de rit van Railmagazine, lijkt me toch een toch wat leuker ritje.
Maar dan vooral het materieel, en je wordt wat minder als treinenfreak bestempeld (op zijn Duits: eisenbahn verrückte  Grin
Gelogd

Vriendelijke groeten, Bob
Romar
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1254


H0 Digitaal Nederlands ongeveer tijdperk 4


« Antwoord #5 Gepost op: 1 Maart 2014, 03:38:31 »

Was met de DD-AR rit ook zo, lekker door NL ratelen en onder tussen waar mogelijk foto stops.



Hoe zit dat nu bij jou Sander, nog steeds last van nachtmerries? FOTOLIJN!  Grin


Romar
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Koningsdag 2014: Rondje Zuid-Limburg met Veolia.
« vorige volgende »
Ga naar: