Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'
Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omlaag
Print
Auteur Topic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'  (gelezen 46910 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 18 Mei 2014, 09:53:05 »

Beste modelspoorders,

Een enkeling hier weet het al: sinds jaar en dag (de zomer van 1990, om precies te zijn) organiseer ik tijdens EK's en WK's een voetbalpool vier vrienden, familie en bekenden. Ik wil jullie bij deze van harte uitnodigen om een kijkje te nemen op mijn website.

Als je mee wilt doen, dan ben je uiteraard van harte welkom. Enkele forumleden alhier deden twee jaar geleden ook al mee. En een van hen miste op een haar na een geldprijs. Kunnen jullie het beter? Bewijs het maar!   Cool

In ieder geval veel plezier de komende weken. En voor alle voetbalhaters: gelukkig hebben we altijd onze mooie spoorweghobby nog!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 18 Mei 2014, 10:37:31 »

Ik heb het makkelijk qua supporteren: ik hang hier drie vlaggen aan het balkon Grin.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 18 Mei 2014, 11:07:33 »

Nederland, Portugal en Zwitserland, I suppose.
Ben benieuwd welke van die drie je eerste binnen kunt halen!   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #3 Gepost op: 18 Mei 2014, 12:42:27 »

En voor alle voetbalhaters: gelukkig hebben we altijd onze mooie spoorweghobby nog!

Zet je daar ook een pool voor op? Hoe snel is Nederland weer thuis  Grin
(Kan mij niet snel genoeg zijn ........ dan keert de rust weer terug  Cheesy )

Mvg, Johan
Gelogd
MHS84
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1308


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 18 Mei 2014, 13:14:23 »

Reken mij maar bij de voetbalhaters, al levert het wel geinige plaatsjes op.



Geldern, woensdag 13 juni 2012. Vier dagen later zal Die Mannschaft het Deense elftal overwinnen met 2 - 1, aldus de boekjes. Grin
Gelogd

Houdoe! Maarten - Raadplater sind 2011: 183* - Deutsche Reichsbahn Ep II
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 18 Mei 2014, 13:32:29 »

Gelukkig bewaar ik nog erg goede herinneringen aan de zomer van 1992 toen Joegoslavië op het laatste moment werd uitgesloten van deelname aan het EK, Denemarken mocht opdraven als reserveland en der Mannschaft in de finale op fantastische wijze afdroogde!  Cheesy

Mvg,
Gert



PS: voor sportpsychologen blijft deze prestatie, samen met die van Yvonne van Gennip in 1988 tijdens de winterspelen in Calgary een mooi voorbeeld van 'geen of nauwelijks voorbereiding is de beste voorbereiding'.
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #6 Gepost op: 18 Mei 2014, 13:42:48 »

Ha ha ha 1992 toen Oranje werd weggespeeld door de Denen waren mijn kameraad en ik aan het spelen met echte treinen in Zwolle.
Hij belde mij op, staat wat bijzonders in Zwolle iedereen kijkt toch voetbal kunnen wij mooi even een line-up zetten  Cheesy Duim omhoog
In die anderhalf uur was het muis stil op station Zwolle, naast alleen treinen die moesten rijden waren wij in alle rust een line-up aan het knutselen  Kiss

Maar goed die tijden dat dat soort grappen nog kon komt (helaas) niet meer terug  Sad

Mvg, Johan

P.s. mag dus duidelijk zijn dat mijn kameraad destijds bij NS in Zwolle werkte en rijbevoegdheid had.
Gelogd
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Mei 2014, 16:43:32 »

Nederland, Portugal en Zwitserland, I suppose.
Ben benieuwd welke van die drie je eerste binnen kunt halen!   Cheesy

Ik moet nog een Zwitserse vlag kopen, maar dat is wel het idee. Ze zouden alledrie op papier door moeten naar de achtste finales, maar als Zwitserland dan tegen Argentinië moet,zal die wel de eerste zijn die weer opgevouwen wordt Grin - als Nederland de groepsfase overleeft, that is... en dat is nog niet gezegd.
Gelogd

Ik zie sterren!
Viktor
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 298



« Antwoord #8 Gepost op: 22 Mei 2014, 17:41:04 »

Uiteraard zal ik dit jaar weer deelnemen aan de voetbalpool Duim omhoog
Binnenkort moet ik maar eens een deelnameformuliertje invullen dus.
Tot nu toe heb ik nog alle vertrouwen in herr Louis. De kwartfinales lijken me dan ook redelijk haalbaar.
Ik zit de derde week van juni in Berlijn en alle oranje troep gaat mee, het zou jammer zijn als dat voor niks blijkt te zijn  Grin
Gelogd

94*
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 22 Mei 2014, 17:47:37 »

Dat is voor niks....in hun 4e wedstrijd worden ze afgemaakt. Een ander woord zou hun verlies te mooi afschilderen...  Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Viktor
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 298



« Antwoord #10 Gepost op: 22 Mei 2014, 17:51:59 »

We hebben minstens één avond om feest te vieren, daarna lopen we misschien een beetje voor gek met al die oranje spullen Grin 
Gelogd

94*
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #11 Gepost op: 22 Mei 2014, 18:42:28 »

Hoi Viktor,

Ik zag op Facebook dat jij heel veel vrienden (m/v) hebt. Hier lezen ze vast niet mee, dus kan ik het rustig zeggen: por ze op om ook mee te doen, dan maken ze de prijzenpot voor jou een stuk vetter!  Duim omhoog

mvg,
Gert



PS: Viktor greep twee jaar gelenden nipt naast de prijzen, maar gaat nu natuurlijk voor de top 10 met als doel een mooie loc te kunnen financieren.
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #12 Gepost op: 10 Juni 2014, 17:22:45 »

Over drie dagen is het zo ver: Aanstaande donderdagavond vindt de eerste wedstrijd plaats.

Al tijden aan het uitkijken naar een bepaalde locomotief of een treinstel?
Investeer dan nu een tientje en ga straks misschien wel aan de haal met een hele mooie geldprijs en realsieer je droom!

Zie: http://home.kpn.nl/heuv0111/POOL2014.html

In ieder geval veel plezier tijdens het WK. En voor de voetbalhaters: de straat is in ieder geval drie avonden helemaal voor jullie alleen.   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #13 Gepost op: 11 Juni 2014, 10:24:11 »

Geldern, woensdag 13 juni 2012. Vier dagen later zal Die Mannschaft het Deense elftal overwinnen met 2 - 1, aldus de boekjes. Grin

Ach, die wedstrijd was niet zo belangrijk. De belangrijkste match tussen Die Mannschaft en de Denen was die op 26 juni 1992 toen de Denen met 2-0 wonnen en Europees kampioen werden! 

Ik reed die dag (het was een vrijdag) op de A12 in de spits in oostelijke richting met de volgende tekst op de achterruit van mijn auto: "Heute Abend Dänemark Europa Meister!" En ik kreeg warempel nog gelijk ook.  Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #14 Gepost op: 11 Juni 2014, 20:58:40 »

1992 ..... toen reden de Koplopers met een voetbal op hun kop.
Die waren er zo snel af dat ik er zelfs geen foto van heb  Cheesy

Nou komende maand maar oogkleppen op doen  Tongue

Mvg, Johan

Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'
« vorige volgende »
Ga naar: