Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omlaag
Print
Auteur Topic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'  (gelezen 46907 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #90 Gepost op: 10 Juli 2014, 09:22:02 »

Ach, Gert, het beste antwoord op mensen die alleen maar willen schoppen en ervan genieten om supporters te zien lijden (en dat is altijd in meer of mindere mate de insteek achter dit soort opmerkingen) is ze te negeren. Je hoeft van mij niet per se geïnteresseerd te zijn in voetbal, maar ik heb nooit begrepen wat er nu precies zo leuk is aan moedwillig voetbalsupporters proberen te krenken en je te voeden met Schadenfreude over een uitschakeling... Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen Cool.
Gelogd

Ik zie sterren!
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #91 Gepost op: 10 Juli 2014, 10:08:36 »

Eerst de wraak voor 1978, Jeff, alles op z'n tijd Grin.

Ik liep inderdaad wat ver o de zaken vooruit maar de zoete wraak smaakt wel heel bitter..... Cry

Jeffrey
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #92 Gepost op: 10 Juli 2014, 10:23:56 »

Ach, Gert, het beste antwoord op mensen die alleen maar willen schoppen en ervan genieten om supporters te zien lijden (en dat is altijd in meer of mindere mate de insteek achter dit soort opmerkingen) is ze te negeren. Je hoeft van mij niet per se geïnteresseerd te zijn in voetbal, maar ik heb nooit begrepen wat er nu precies zo leuk is aan moedwillig voetbalsupporters proberen te krenken en je te voeden met Schadenfreude over een uitschakeling... Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen Cool.

Nou, ik de afgelopen maand echt genoten van alles wat Oranje bracht. Het was gewoon een heel mooi toernooi.
En ik kan alweer een beetje lachen hoor.

En met de nodige zelfspot:
Een Nederlander en een Duitser kwamen elkaar gisterenmiddag bij een tankstation langs de A12 tegen. Vroeg die Duitser: "Tegen wie moet Holland nou?" Zei die Hollander: "Tegen Argentinië". Antwoord Duitser: "Da's ook toevallig, daar moeten wij aanstaande zondag ook tegen!"

 Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #93 Gepost op: 10 Juli 2014, 10:54:38 »

Gemiste strafschop geld alleen voor oranje
als ze sportief zijn laten ze het gastland straks winnen
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #94 Gepost op: 10 Juli 2014, 10:57:40 »

Voetbal is oorlog, dus vergeet het maar. Niks sportiefs aan..  Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #95 Gepost op: 10 Juli 2014, 11:06:32 »

Ik zei ook .......... als .........
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #96 Gepost op: 10 Juli 2014, 12:13:28 »

Bloed aan de paal! Vernederen die sambaballen!   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #97 Gepost op: 10 Juli 2014, 16:38:57 »

een wedstrijd die nergens meer over gaat en door beide landen niet gespeeld wil worden. Gewoon afschaffen die troost finale....

Jeffrey
Gelogd
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #98 Gepost op: 10 Juli 2014, 17:16:21 »

mee eens dat hele voetbal afschaffen  Cheesy
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #99 Gepost op: 10 Juli 2014, 17:18:21 »

Daar ben ik het helemaal mee eens Jeffrey. Hopelijk luistert de FIFA eens naar wat voetballiefhebbers, de teams en coaches willen.
Zodra je van de Groepsfase overgaat op het knockout-systeem zou je dat ook consequent moeten volgen: verliezen = naar huis.
Ik denk dat 'onze jongens' veel liever vandaag op Schiphol waren aangekomen.

Leuk trouwens dat dit draadje op MSW gewoon kan en niet ergens in een donker hoekje van het forum wordt weggestopt.
Nogmaals hulde voor de MSW-mannen. Die begrijpen tenminste hoe je een forum moet runnen!   Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #100 Gepost op: 10 Juli 2014, 17:19:29 »

mee eens dat hele voetbal afschaffen  Cheesy

Als je echt een held was, Johan, dan had je het wel leesbaar geschreven!   Tongue  Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #101 Gepost op: 10 Juli 2014, 17:22:47 »

mee eens dat hele voetbal afschaffen  Cheesy

Zo beter?
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #102 Gepost op: 10 Juli 2014, 17:25:10 »

En wat is jouw favoriet sport?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #103 Gepost op: 10 Juli 2014, 17:38:01 »

Zeg ik niet want dan zeg jij toch ........ ga toch fietsen  Cheesy
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #104 Gepost op: 10 Juli 2014, 17:51:33 »

Tja, als je een compleet door doping verpeste sport wilt volgen: be my guest.
Ik ben ergens in de jaren '90 afgehaakt. Kijken naar een schijnvertoning is niet mijn idee van sport.
Bovendien loop je het risico dat ze over een jaar of wat de huidige winnaar doodleuk weer uit de boeken schrappen.

Mmm, brengt me op een idee: gebruikten die Spanjaarden in 2010, die Argentijnen in 1978 en die Duitsers in 1974 geen doping?
Zie je nou wel: we zijn al drievoudig wereldkampioen!   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'
« vorige volgende »
Ga naar: