Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'  (gelezen 46909 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #105 Gepost op: 10 Juli 2014, 18:04:27 »

Ben ik volledig met je eens wat doping betreft.
Ik heb 1x de tour echt gevolgd met de bergetappes. Ergens in '86 of zo.
Op de flanken gestaan van de Alp de Huez ja echt boven aan net voordat de hekken beginnen. Daar krijg je toch echt kippenvel van  Cool
Heb aantal jaren niet gevolgd maar mag het toch graag zien.
Straks met de berg etappes staat de buis hier wel weer aan  Cool 
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #106 Gepost op: 10 Juli 2014, 18:06:21 »

Ik heb de Tour destijds gezien toen ze Zuid-Limburg aandeden.
In die tijd wist ik nog niet dat die sport zo tot op het bot verpest was.
Jammer, want het is wel een mooi schouwspel met vaak veel drama.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #107 Gepost op: 10 Juli 2014, 19:32:32 »

Voetbal afschaffen lijkt me niet zo'n goed idee, er moet tenslotte ook voor mensen die van saai houden nog wat te zien blijven...  Grin

Voor wat wielrennen betreft, ook niet spectaculair om naar te kijken, maar als je in drie weken tijd een paar duizend kilometer fietst in weer en wind en tegen hellingen waar ik zelfs met een E-bike niet tegenop zou gaan, heb ik daar toch meer respect voor dan in vier weken maximaal zeven voetbalwedstrijden spelen. Daar doet doping voor mij weinig aan af.

Huub
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #108 Gepost op: 10 Juli 2014, 19:50:49 »

Voetbal afschaffen lijkt me niet zo'n goed idee, er moet tenslotte ook voor mensen die van saai houden nog wat te zien blijven...  Grin

Nou vooruit dan maar, voor Gert schaffen we voetjebal niet af  Wink

Voor wat wielrennen betreft, ook niet spectaculair om naar te kijken,

Die vlakke etappes zijn inderdaad minder boeiend, net gisteren was het wel spannend over de kasseien maar voor de rest kijk in daar ook weinig naar (vanmiddag lang de lijn gestaan, weer een raadplaat geschoten  Cheesy )

Maar als je zelf bergetappes aan de lijve heb meegemaakt kijk je toch met andere ogen naar de beelden.
Je hebt zelf de sfeer ter plaatse geproefd en dat vergeet je nooit meer.

(ooit als jongentje met vader mee geweest naar Deventer waar Goahead Eagels tegen Ajax speelde. Cruijff (naamgenoot  Duim omhoog ) nog gezien, kijk dat vergeet je ook nooit meer ...........  Grin )

Maar in de voetballerij gebeuren ook gekke dingen zelfs op toernooien.
Duitsers die aan de oren worden getrokken door Nederlandse spelers of bespuugd. De karate trap van de Jong .......
Verder Suarez, Pepe enz. Zijn toch ook geen fraaie dingen .

Maar goed wie heeft tot nu toe de pool nog goed ..................?

Mvg, Johan
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #109 Gepost op: 10 Juli 2014, 19:55:12 »

Voetbal afschaffen lijkt me niet zo'n goed idee, er moet tenslotte ook voor mensen die van saai houden nog wat te zien blijven...  Grin

Mmm, daar was toch al een heel land voor ingericht?   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Dirk J
Newbie

Offline Offline

Berichten: 43


« Antwoord #110 Gepost op: 10 Juli 2014, 20:56:59 »

Voor voetbal afschaffen bestaat ook een compromis. Laten we wel wezen: de belangrijke wedstrijden worden beslist door penalty schieten. Laten we dus dat hele gedoe ervoor overslaan en meteen aan de penalty's beginnen. Dat scheelt heel veel gedoe, gekleurde kaarten en blessures, dus alle spelers hebben er baat bij. Bovendien kun je dan zo'n wedstrijd als die 's avonds laat is gerust nog even zien en toch de dag erop gewoon fit aan het werk beginnen. Dat is nou wat ik noem een win-win situatie.  Grin

PS En je hoeft nooit meer te proberen iemand uit te leggen wat "buiten spel" is - alle voetbal wordt toch buiten gespeeld, behalve zaalvoetbal?  Wink
Gelogd
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #111 Gepost op: 10 Juli 2014, 21:54:51 »

Buiten ....... spel?Huh?Huh?
Ik snap dat hele spelletje niet, ze vragen altijd om de bal (zijn boos als ze hem niet krijgen) ...... hebben ze de bal ..... schieten ze hem weg  Cheesy

Net als tennis .... ze slaan elkaar de bal toe .... op een lastige manier zodat de tegenspeler hem mist, niet sportief  Cheesy
Alleen McEnroe bracht wat leven in tennis  Cheesy klik

Mvg, Johan
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #112 Gepost op: 11 Juli 2014, 10:14:51 »

Op het einde van dat filmpje blijkt dat hij het als grijsaard nog steeds doet...

Destijds was "The Umpire strikes back" een tijdje populair op de radio.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #113 Gepost op: 12 Juli 2014, 21:30:26 »

Ik hoop dat de laatste sinaasappel van de WK je goed smaken, Johan!   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #114 Gepost op: 12 Juli 2014, 22:51:00 »

Je mag er drie opeten, Johan.
En vergeet niet: Dit Oranje-elftal heeft feitelijk geen wedstrijd op het veld verloren.
We hebben de finale uitsluitend niet gehaald als gevolg van penalty-schieten...

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #115 Gepost op: 13 Juli 2014, 22:48:41 »

Wie heeft de pool nu gewonnen?
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #116 Gepost op: 14 Juli 2014, 00:16:49 »

De pool is gewonnen door Patrick Oudhuis.
Eindstand kun je hier zien: http://home.kpn.nl/heuv0111/POOL2014.html

Leden van Modelspoorwijzer die meededen: Jakop de Bruin en Viktor van 't Klooster.
Ondergetekende deed zelf ook mee, maar speelde voor een goed doel.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 6 7 [8]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Speciaal voor alle voetballiefhebbers: start van 'De Voetbalpool'
« vorige volgende »
Ga naar: