Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Veenendaler rijdt door na aanrijding met trein
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Veenendaler rijdt door na aanrijding met trein  (gelezen 588 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

319*

« Gepost op: 12 Januari 2025, 12:40:00 »

Dat in Veenendaal nogal eigenzinnige types wonen, is voor de meeste lezers hier vast geen nieuws.  Wink Doorrijden na een aanrijding met een trein, ongetwijfeld wel.
Vanochtend vroeg, toen ik nog op één oor lag, vond er op hemelsbreed slechts 700 meter bij mij vandaan een opmerkelijke aanrijding plaats:

https://www.derijnpost.nl/112/ongeval/1126584/opmerkelijk-ongeval-in-veenendaal-auto-wordt-geraakt-door-tre

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Januari 2025, 15:55:12 »

toen ik nog op één oor lag

Ja, ja....

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

319*

« Antwoord #2 Gepost op: 12 Januari 2025, 18:44:21 »

Verdikkeme, probeerde ik snel een alibi voor mezelf te regelen, prikt Sherlock Hubertus er meteen doorheen.    Cheesy.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Veenendaler rijdt door na aanrijding met trein
« vorige volgende »
Ga naar: