Maar weer tijd voor wat plaatjes.
Gister avond heb ik de onderwagen in de primer gezet en een laagje rood op de voorkant gegeven en een laagje zilver op de achterkant voor de traanplaat imitatie. Dit heb ik vandaag afgeplakt om vervolgens de rest zwart te blazen.
Rood en zilver gespoten by
Romar Keijser, on Flickr
Na het verwijderen van de tape, direct na het spuiten, als de verf nog nat is dus, komt dit te voorschijn.
Het zilver moet nog wat bijgewerkt worden, toch nog wat verf onder gekropen hier en daar...
Zwart gespoten by
Romar Keijser, on Flickr
Na droging van het zwart, enkele minuten later, konden er details aangezet gaan worden zoals scharnieren en de sporten van de trapjes. Achterlichten en knipperlicht moeten nog aangezet worden trouwens.
De wat matter ogende strepen zijn stukjes bijgewerkt zwart, zat een haartje aan de kwast die niet mee wou werken. Je kent het wel, dat ene haartje wat net iets meer uitsteekt en een boog heeft die in geen enkele hoek uitkomt.... hier kom je natuurlijk pas achter als het al te laat is.
Gelukkig geen ramp, alleen weer een schilder stap extra. Overigens zie je er na wat blanke lak niks meer van.
Details en verf by
Romar Keijser, on Flickr
Vervolgens na het rondje details schilderen ook maar vast wat decals geplakt.
Foto is gemaakt nadat de decals er nog maar net opzaten, kan dus nog een druppeltje of iets zichtbaar zijn.
Verf en decals by
Romar Keijser, on Flickr
En natuurlijk kon ik het niet laten om even wat los in elkaar te zetten om een beetje een beeld van het geheel te krijgen.
Dry fitje by
Romar Keijser, on Flickr
Verder ben ik ook nog bezig geweest om wat styreen aan de bovenwagen toe te voegen.
Styreen aan de bovenwagen by
Romar Keijser, on Flickr
Dat is hem voor deze ronde.
Morgen weer een dag (toch?).
Romar