Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2016Topic: A4 Diorama Wedstrijd 2016 - Informatie, Regels en Voorwaarden
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
Print
Auteur Topic: A4 Diorama Wedstrijd 2016 - Informatie, Regels en Voorwaarden  (gelezen 94904 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Gepost op: 28 December 2015, 09:35:39 »



Bij deze alle regels nog een keer op een rijtje:

A4 diorama wedstrijd Eurospoor 2016

In samenwerking met Eurospoor en Railhobby organiseert Modelspoorwijzer.net de A4 dioramawedstrijd op Eurospoor 2016.

Simpel en eenvoudig onder het motto: "Niet te groot, niet te klein. Op een A4-tje moet het te bouwen zijn"!

U heeft vrijwel volledig de vrije hand waarna uw diorama 3 dagen lang (28, 29 en 30 oktober) tentoongesteld zal worden op Eurospoor 2016. De enige regels/voorwaarden die er zijn kunt u vinden door naar beneden te scrollen op deze pagina.

Er zijn twee deelnemerscategorieën, te weten:

 * Jeugd - categorie voor deelnemers tot en met 17 jaar
 * Volwassen - categorie voor deelnemers van 18 jaar en ouder  

Meld u vandaag aan, doe mee, en show uw diorama 3 dagen lang op Eurospoor 2016.

Klik hier om u aan te melden.

Regels/voorwaarden

- Het diorama moet de afmeting hebben van een A4tje,  210mm bij 297mm en mag niet hoger zijn dan een A4tje 297mm.  

- De grondplaat moet in totaal 18mm bedragen. Dit kan door een plankje te kiezen van 18mm dik of een dunner plankje maar dan met pootjes waardoor het in totaal weer 18mm is. Let op als er bedrading nodig is om aan te sluiten moet dit binnen de afmeting (18mm) van de grondplaat passen.

- Er mag geen achterwand en of zij wanden worden gebruikt en er mag ook geen verlichting van het diorama worden aangebracht. Er mag wel licht worden gebruikt in het diorama.

- Als er verlichting of een motor voor een bewegend element o.i.d. aangesloten moet worden zal er een trafo achter de achterwand van de presentatie kunnen worden geplaatst.  Daarbij is er een aansluit snoer vanaf de achter zijde van het diorama nodig van ten minste 100cm om een zelf meegebrachte transformator te bereiken.

- Er zijn twee deelnemerscategorieën, te weten:

 * Jeugd - categorie voor deelnemers tot en met 17 jaar
 * Volwassen - categorie voor deelnemers van 18 jaar en ouder

- Per categorie zijn er prijzen te winnen waarbij de uitslag voor 50% wordt bepaald door de publieksjury en voor 50% door de vakjury, die later bekend zal worden gemaakt. Daarnaast is er een extra prijs te winnen voor het beste diorama met een bewegend element.

- Het diorama of delen ervan mogen niet eerder zijn tentoongesteld of deel hebben uitgemaakt van een publicatie, anders dan die in de bouwdraadjes van het diorama op het forum van Modelspoorwijzer.net of in een bijdrage van de Railhobby over de bouw van het diorama voor deze wedstrijd.

- Inschrijven kan tot en met 31 augustus 2016 doormiddel van het invullen en verzenden van het aanmeldingsformulier, en wordt pas definitief na het betalen van de borg van € 10,-. De borg zal pas in een later stadium worden gevraagd, hierover ontvangt u een aparte mail.

- De borg krijgt u terug bij het aanleveren van uw diorama op Eurospoor 2016 of bij 1 van de inleverpunten.
 
Met vriendelijke groet,

Team ModelspoorWijzer.net

Klik hier om u aan te melden.
« Laatste verandering: 28 December 2015, 09:47:11 door Jefftrack » Gelogd
Sobat Kras
Newbie

Offline Offline

Berichten: 13



« Antwoord #1 Gepost op: 6 Juni 2016, 18:34:44 »

Een heel simpele vraag, waarom moet ik borg betalen? Het is toch veel logischer als jullie ndat doen voor het bruikleen??
Maar ik zal het wel weer verkeerd zien Embarrassed
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 6 Juni 2016, 19:02:20 »

Vermoedelijk om te voorkomen dat allerlei grapjassen zich inschrijven, de organisatie haar stand qua omvang inricht op de hoeveelheid inschrijvingen en die grapjassen dan zo lollig zijn om niets meer van zich te laten horen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 6 Juni 2016, 19:22:49 »

Heb je trouwens plannen Hans? Mogen we een diorama met aan Amerikaans tafereeltje van jou verwachten?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 6 Juni 2016, 19:52:41 »

Of een mooie havensleper, het diorama is niet persee spoorgebonden  Duim omhoog
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Sobat Kras
Newbie

Offline Offline

Berichten: 13



« Antwoord #5 Gepost op: 6 Juni 2016, 20:42:01 »

In eerste instantie was ik het wel van plan, maar enkele voorwaarden houden mij tegen.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #6 Gepost op: 6 Juni 2016, 20:55:57 »

Toch niet dat tientje, hoop ik?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
p-kokkie
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 251



« Antwoord #7 Gepost op: 6 Juni 2016, 21:07:33 »

Hoi,

Voor zo ver ik weet is de enige restrictie dat je je aan de afmeting van het A4 dient te houden.
voor de rest ben je vrij om te bouwen wat je wilt, het hoeft zelfs niet eens spoor gerelateerd te zijn!

Ik zou zeggen doe lekker mee! Als je net als mij en mijn zoontje de smaak te pakken hebt gaat het als vanzelf.
Wij zitten vol met ideeën waarmee we nog jaren vooruit kunnen.

Groet, Pascal 
Gelogd

"Der germanische Geist, ist der Geist der Freiheit"
Sobat Kras
Newbie

Offline Offline

Berichten: 13



« Antwoord #8 Gepost op: 6 Juni 2016, 21:23:01 »

Nee het is niet alleen dat tientje.Er is meer, maar niet geschikt om dat op dit forum uit te leggen. Wink
Gelogd
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #9 Gepost op: 6 Juni 2016, 21:48:59 »

Mijn Kieswerk past niet in de afmetingen  Undecided
Gelogd
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1964


« Antwoord #10 Gepost op: 6 Juni 2016, 22:10:38 »

Sobat,

Je praat in geheimtaal  Wink

Wat houdt je nu tegen? Lijkt mij dat je je mening hier prima kan delen.
Gelogd

mvg,
 Sander
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #11 Gepost op: 7 Juni 2016, 09:01:05 »

Het is inderdaad om de reden die Gert al heeft aangegeven.

Deelname aan de A4 diorama wedstrijd kost niets en de borg word op Eurospoor terug betaald aan de aanwezige deelnemers.

Jeffrey
Gelogd
Alwin
Newbie

Offline Offline

Berichten: 14


« Antwoord #12 Gepost op: 7 Juni 2016, 11:51:51 »

Hallo Jeffrey, of één van de andere organisatoren.

Kort vraagje, kan ik de naam van het diorama eventueel nog wijzigen na aanmelden?

Alwin
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #13 Gepost op: 7 Juni 2016, 12:33:15 »

Ja hoor dat is geen enkel probleem. Het kan tot ongeveer 2 weken voor de wedstrijd op Eurospoor.

Jeffrey
Gelogd
iepjak
Newbie

Offline Offline

Berichten: 36


« Antwoord #14 Gepost op: 7 Juni 2016, 15:30:01 »

Gegroet ware liefhebbers,
Het gevoel dat het draadje leeft doet goed.
Enkele dagen geleden ingeschreven voor 2016 wedstrijd.
De naam luidt: ruimteinslag.
Dat zegt nog niets maar beslist niet geheimzinnig.
Draadje Dio 2016 zal ik proberen te openen.
Foto's downloaden zal wel weer probeem geven.
Zelfs mijn wachtwoord had ik verstommeld.
Maar je ziet MSW komt met oplossingen.
Mijn foto-hulpje zit vaak buiten de stad.
Zodra bouw vordert en plaatjes het toelaten melden wij dat.
In draadje Dio 2016 zie ik bekende namen, waar ik na deelname
in '14 -'15 gezichten bij kan halen.
Dames, heren ook, veel succes, grtz. Iepjak.
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2016Topic: A4 Diorama Wedstrijd 2016 - Informatie, Regels en Voorwaarden
« vorige volgende »
Ga naar: