Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Snel naar de Finnish  (gelezen 29508 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Robbert
Newbie

Offline Offline

Berichten: 20


« Gepost op: 3 September 2017, 22:33:08 »

Goedendag

Ik ben nieuw op dit forum, maar ben al jaren bezig met modelbouw. Mijn vader had altijd modeltreintjes en ik was hier altijd wel bij betrokken. Toen hij zei mee te doen aan de A4 modelwedstrijd, dacht ik: dat doe ik ook. Ik wil iets gaan uitbeelden wat ik uiteraard zelf ook interesant vind. Ik ben fietsenmaker en vooral fan van de mountainbike tak. Vooral downhill en slopestyle vind ik vet. Ik wil een stukje van een downhill parkoer maken en dat zo mooi mogelijk. Dit geeft mij de nodige uitdagingen om het mogelijk te maken. De eerste foto's komen snel, en ik ben ook via facebook te volgen: via https://www.facebook.com/snelnaardefinnish/

Tot snel Robbert
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 4 September 2017, 09:07:34 »

Leuk! Ik ga het volgen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
gerard-ns
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 930



« Antwoord #2 Gepost op: 4 September 2017, 15:12:22 »

ik ben benieuwd

mvg gerard
Gelogd

lid van HG
Boekie
Jr. Member

Offline Offline

Berichten: 72


« Antwoord #3 Gepost op: 4 September 2017, 20:22:20 »

lijkt me echt een uitdaging! succes met de bouw!
Gelogd
Robbert
Newbie

Offline Offline

Berichten: 20


« Antwoord #4 Gepost op: 5 September 2017, 07:58:40 »

Goedendag

Ik ben nieuw op dit forum, maar ben al jaren bezig met modelbouw. Mijn vader had altijd modeltreintjes en ik was hier altijd wel bij betrokken. Toen hij zei mee te doen aan de A4 modelwedstrijd, dacht ik: dat doe ik ook. Ik wil iets gaan uitbeelden wat ik uiteraard zelf ook interesant vind. Ik ben fietsenmaker en vooral fan van de mountainbike tak. Vooral downhill en slopestyle vind ik vet. Ik wil een stukje van een downhill parkoer maken en dat zo mooi mogelijk. Dit geeft mij de nodige uitdagingen om het mogelijk te maken. De eerste foto's komen snel, en ik ben ook via facebook te volgen: via https://www.facebook.com/snelnaardefinnish/

Tot snel Robbert

Na nog eens het regelement te hebben gelezen is voor het plaatsen van een enkel bericht de facebook pagina uit de lucht gehaald
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #5 Gepost op: 6 September 2017, 16:30:37 »

Dat zou inderdaad tegen de regels zijn  Wink. Na Eurospoor 2017 mag het natuurlijk wel gedeeld worden op Facebook.... Duim omhoog

Jeffrey
Gelogd
p-kokkie
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 251



« Antwoord #6 Gepost op: 6 September 2017, 21:00:31 »

Hoi Robbert,

Leuk dat je mee doet! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

See you in november!

Gr. Pascal
Gelogd

"Der germanische Geist, ist der Geist der Freiheit"
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2017Topic: Snel naar de Finnish
« vorige volgende »
Ga naar: