Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2014Topic: A4 Diorama Wedstrijd- Informatie, Regels en Voorwaarden
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Omlaag
Print
Auteur Topic: A4 Diorama Wedstrijd- Informatie, Regels en Voorwaarden  (gelezen 195813 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #105 Gepost op: 25 Oktober 2014, 21:17:27 »

Vandaag dus naar Eurospoor geweest en samen met Gert natuurlijk ook de Modelspoorwijzer-stand bezocht én natuurlijk de A4-dio's
Net wat Gert zegt; het was moeilijk stemmen. Gert had een top 6, ik een top 5.
Samen hebben we alle zes dan maar punten bezorgd  Wink

Klopt. Wij hebben 'tactisch gestemd', zogezegd en daarmee gezorgd dat Jakop's top 5 en mij top 6 (die elkaar overlapten) allemaal punten hebben gekregen.
Ik ben echt zeer benieuwd naar de uiteindelijke uitslag. Wordt er ook nog door een 'vakjury' naar gekeken, of wordt de uitslag volledig door het publiek bepaald?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #106 Gepost op: 25 Oktober 2014, 21:28:36 »

Er is ook een vakjury en we hebben morgen dan ook twee uitslagen, 1 van de vakjury en 1 van de publiek jury.

Er kan morgen tot 15:00 uur door de bezoekers van Eurospoor worden gestemd en we zullen de uitslag morgen om 16:00 uur bekend maken op de stand van de A4 Diorama wedstrijd en later in de avond ook hier op het forum.

Jeffrey
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #107 Gepost op: 25 Oktober 2014, 21:51:06 »

Oke, ik kijk er naar uit. Mijn complimenten voor de fraaie presentatie, Jeffrey. Het ziet er zeer goed uit.  Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
p-kokkie
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 251



« Antwoord #108 Gepost op: 26 Oktober 2014, 06:18:13 »

K*t...  Angry sta ik om zeven uur op om vandaag wel op tijd op de beurs te zijn. Is het pas zes uur... pffff wie verzint dat toch?

Derde beursdag. Even doorbijten nog. Het is een vermoeiende bezigheid maar wel een fantastische ervaring.   Duim omhoog Duim omhoog

Gr. Pascal
Gelogd

"Der germanische Geist, ist der Geist der Freiheit"
Dirk J
Newbie

Offline Offline

Berichten: 43


« Antwoord #109 Gepost op: 26 Oktober 2014, 08:31:48 »

Dan ben je in elk geval makkelijk op tijd!  Duim omhoog

 Grin
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #110 Gepost op: 26 Oktober 2014, 16:47:32 »

Leuke anekdote: toen Jakop en ik gisteren op Eurospoor bij een van de horecagelegenheden een tafeltje zocht, maakte een ouwe baas van minstens 70 juist plaats.
Jakop ging meteen koffie halen en ik nam plaats en zei: "Nou meneer, ik ben blij dat ik even kan zitten, want die markt afstruinen is best vermoeiend. Ik voel mijn knieën en voeten gewoon."
Antwoord van die oude baas: "O ja? Nou, daar heb ik nou helemaal geen last van. Ik heb mooi twee nieuw heupen!"
 Cheesy

Ben ondertussen reuze benieuwd naar de uitslag van de diorama-wedstrijd!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
orion
Full Member

Offline Offline

Berichten: 150


« Antwoord #111 Gepost op: 26 Oktober 2014, 19:07:24 »

zo, weer thuis ff gegeten nu benen op de bank en ff uitblazen Grin fijne beurs gehad de sfeer was uitstekend gemoedelijk zelfs, prima opstelling van de diorama,s en verlichting  Duim omhoog  helemaal goed, 3e prijs in de wacht gesleept dus ik heb al een sponsorprijs voor volgend jaar Tongue mannen van de organisatie heel vriendelijk bedankt voor jullie inspaning om deze wedstrijd tot een toppertje te maken  Duim omhoog Duim omhoog

eric
Gelogd

het kan allemaal veeeeeel vuiler..........
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #112 Gepost op: 26 Oktober 2014, 19:09:57 »

Gefeliciteerd met je 3e prijs!  Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
orion
Full Member

Offline Offline

Berichten: 150


« Antwoord #113 Gepost op: 26 Oktober 2014, 19:33:18 »

Hmmm volgens mij moet de tijd nog worden aangepast....
Gelogd

het kan allemaal veeeeeel vuiler..........
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #114 Gepost op: 26 Oktober 2014, 20:28:43 »

De uitslag van de publieksjury heb ik hier enkel die van de vakjury zit in de verkeerde tas onderweg naar een ander deel van het land, maar ik geef die ook zover ik dit uit het hoofd weet.

in de categorie tot 18 jaar:

Publieksjury:
1e plaats diorama J4 Een lokaal Nederlands tramlijntje
2e plaats diorama J1 Polderlandschap
3e plaats diorama J3 Nortuk op zee
4e laatst diorama J2 Richting A4

Vakjury (onder voorbehoud):
1e plaats diorama J4 Een lokaal Nederlands tramlijntje
2e plaats diorama J3 Nortuk op zee
3e plaats diorama J2 Richting A4
4e plaats diorama J1 Polderlandschap

Categorie vanaf 18 jaar:

Publieksjury
01e plaats diorama 13 Door den arbeid aan de arbeid
02e plaats diorama 01 Krommelwatan
03e plaats diorama 05 De bareel
04e plaats diorama 09 Werk in uitvoering
05e plaats diorama 19 Betrapt
06e plaats diorama 15 Mijn dio
07e plaats diorama 16 Down by the river
08e plaats diorama 08 Purktonnstreet
09e plaats diorama 17 Mee doen is belangrijker dan winnen
10e plaats diorama 11 Digital World

Vakjury (onder voorbehoud):
01e plaats diorama 13 Door den arbeid aan den arbeid
02e plaats diorama 04 Dutch Iron Works II
03e plaats diorama 17 Mee doen is belangrijker dan winnen
04e plaats diorama
05e plaats diorama 08 Purktonstreet

Prijs voor een bewegend element:
01e prijs diorama 05 De bareel
02e prijs diorama 11 Digital world

Jeffrey


« Laatste verandering: 26 Oktober 2014, 20:42:38 door Jefftrack » Gelogd
H0llandsBouwwerk
Full Member

Offline Offline

Schaal: Z
Systeem: Analoog
Berichten: 117



WWW
« Antwoord #115 Gepost op: 26 Oktober 2014, 21:04:34 »

Beste mensen, ik was zeer verheugd toen ik de uitslagen hoorde en dat ik zowel 1e in de publieks-jury, en 1e door de vak-jury was gekozen  Duim omhoog

Ik vond dat er allemaal winnaars aan mee hebben gedaan en zeker de jeugd! Hierbij feliciteer ik ook de andere prijswinnaars en met name Rienk, die ook 2 maal 1e is geworden bij de jeugd tot 18 jaar, zijn A4 sprak mij heel erg aan en het sfeertje wat er van af straalde, paste letterlijk en figuurlijk in mijn straatje  Duim omhoog

Ook wil ik alle stemmers bedanken en natuurlijk de mensen van Modelspoorwijzer, met name Jeffrey, voor de goede zorgen en het organiseren van deze wedstrijd, CHAPEAU  Duim omhoog Duim omhoog Duim omhoog

Op naar 2015  Grin
Gelogd

Met een groet, Peter van Seuren. († 1949 - 2016)
Modelbouwer van Nederlandse gebouwen en andere objecten.
Romar
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1254


H0 Digitaal Nederlands ongeveer tijdperk 4


« Antwoord #116 Gepost op: 26 Oktober 2014, 21:35:20 »

Herberg is voor 2015 alweer geboekt, dus volgend jaar weer lekker aan de gang @ eurospoor.

Romar
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #117 Gepost op: 26 Oktober 2014, 22:25:47 »

Allemaal enorm gefeliciteerd!  Duim omhoog

Peter's dio stond bij mij ook nr. 1 op m'n stemlijst, maar voor de rest vind ik de uitslag eigenlijk zeer verrassend!
Grote afwezige in de uitslag is BP memoires van Daniëlle....heel vreemd, want die zat wel in mijn top 3

Volgend jaar weer A-viertjes neem ik aan?
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Albert
Newbie

Offline Offline

Berichten: 4


« Antwoord #118 Gepost op: 26 Oktober 2014, 22:27:34 »

De presentatie van de dio's zag er prachtig uit. Goed werk. Bedankt.
Komt er ook een overzicht van het aantal stemmen per diorama? Of is dat niet bijgehouden. Geen halszaak, pure nieuwsgierigheid.

Volgend jaar weer?


Albert
Gelogd

Rienk
Newbie

Offline Offline

Berichten: 15


« Antwoord #119 Gepost op: 26 Oktober 2014, 22:37:39 »

Hallo allemaal,

Ten eerste nogmaals mijn dank aan allen die deze wedstrijd tot stand hebben gebracht. Alles was perfect geregeld!

Bedankt allemaal voor het stemmen en ben erg blij met de uitslag. Grin Ook gefeliciteerd namens mij aan de anderen die in de prijzen zijn gevallen. Natuurlijk Peter ook van harte gefeliciteerd met je twee 1e prijzen. Duim omhoog En wat je zegt qua sfeer, is precies wat ik ook bij jouw dio had.
Deze wedstrijd is zeker voor herhaling vatbaar, volgend jaar voor mij in de volwassenen categorie, dus ben benieuwd.

Groeten,
Rienk
Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2014Topic: A4 Diorama Wedstrijd- Informatie, Regels en Voorwaarden
« vorige volgende »
Ga naar: