Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Nieuwbouw project Fluwelen weide  (gelezen 111290 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
PumaSam
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 287



« Antwoord #30 Gepost op: 12 Oktober 2014, 21:22:11 »

Voor de foto heb ik hem even uit geschoven, op de beurs schuif ik hem een stuk in, meet ik alles na zodat het weer binnen de normen valt. Komt goed  Duim omhoog

Net voor de gein even nagemeten en kan de giek zelfs nog twee cm verder uitschuiven.
Volgens de richtlijn mag je even hoog als dat een a4tje lang is dus 29,5 cm gemeten vanaf bovenkant plankje.
Zo zie je maar hoe een foto het beeld kan verdraaien  Grin
« Laatste verandering: 12 Oktober 2014, 21:32:18 door PumaSam » Gelogd

Komt goed schatje!
PumaSam
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 287



« Antwoord #31 Gepost op: 19 Oktober 2014, 11:45:21 »

Nog druk bezig met bouwen, heb alleen vandaag (zondag) en woensdag avond nog om eraan te werken dus moet even flink door knallen.
De kleine schaftkeet is nu voorzien van verlichting en inrichting en heeft zijn definitieve plek gekregen net als de uitvoerders keet.
De bedrading is weggewerkt onder de stelconplaten en komen samen in de toilet keet om daar uit het zicht aan elkaar gekoppeld te worden.
Vanmiddag als ik de andere twee keten ga spuiten spuit ik de boeidelen voor alle keten nog op kleur en dan ben ik bijna klaar.





De toiletkeet op de achtergrond is net in elkaar gelijmd en staat te drogen, ben nu bezig met de indeling van de buitenwanden
van de grote schaftkeet.
Deze zal anders worden dan op de foto.

Vanavond maak ik nog wel een update met de vorderingen van vandaag, maar ga nu weer snel verder  Duim omhoog



Gelogd

Komt goed schatje!
PumaSam
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 287



« Antwoord #32 Gepost op: 19 Oktober 2014, 22:28:13 »

Zo ben bijna klaar, van de week nog de boeidelen op de keten plakken, nog wat kleine dingetjes nalopen en dan op naar eurospoor.
De toiletkeet staat op z'n plaats en de bekabeling is erin aangesloten en meteen weg gewerkt.
De grote schaftkeet heb ik net ingericht met tafels en stoelen en zal zo het dak erop lijmen, dan is het mooi geweest voor vandaag.

Gelogd

Komt goed schatje!
PumaSam
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 287



« Antwoord #33 Gepost op: 22 Oktober 2014, 21:32:47 »

Nog even de puntjes op de spreekwoordelijke "i" zetten en dan is het klaar.
Net nog even een transport kistje in elkaar geflanst, het krijgt geen schoonheids prijs maar doet wel wat tie moet doen en daar gaat het uiteindelijk om.
Ik ga nu nog even snel verder want tis bijna bedtijd  Grin
Gelogd

Komt goed schatje!
PumaSam
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 287



« Antwoord #34 Gepost op: 26 Oktober 2014, 22:32:57 »

Voor diegene die niet op de beurs waren, even een foto van het diorama op de beurs.



Vond het erg leuk om mee gedaan te hebben, helaas niet in de prijzen gevallen maar dat maakt niet zoveel uit.
De ervaring om mee te doen is leuker dan het winnen.
Gelogd

Komt goed schatje!
gerard-ns
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 930



« Antwoord #35 Gepost op: 27 Oktober 2014, 16:00:29 »

hoi sam

ziet er mooi uit

mvg gerard
Gelogd

lid van HG
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2014Topic: Nieuwbouw project Fluwelen weide
« vorige volgende »
Ga naar: