Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenDigitaalTopic: Workshops bij de MSG/Den Bosch
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Workshops bij de MSG/Den Bosch  (gelezen 10521 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Anne W
Full Member

Offline Offline

Berichten: 119


« Gepost op: 7 Januari 2011, 21:06:44 »

De MSG in Den Bosch organiseert voor haar leden diverse workshops, waaronder een workshop automatiseren, deze workshops zijn ook toegankelijk voor niet-leden, er wordt dan een vergoeding gevraagd. Het zit in mijn planning om op donderdagavond 20 en 27 januari en 3 februari bij de MSG in Den Bosch weer een volledige workshop "automatiseren met behulp van de Raptor" te organiseren, vanuit het Raptor Forum heb ik 3 of 4 aanmeldingen, daar kunnen er nog een paar mensen bij.

De principes van automatiseren zijn hetzelfde voor de diverse systemen, alleen de uitwerking is anders, dus de workshop heeft ook nuttige kanten voor mensen die een ander systeem (gaan) gebruiken.

Indien geïnteresseerd, gaan na www.msgdenbosch.nl, dan naar workshops en vul de enquete in.

Groet, Anne W
Gelogd
Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: H0
Systeem: Digitaal
Berichten: 1964


« Antwoord #1 Gepost op: 7 Januari 2011, 21:30:01 »

Anne,

Wat zijn de kosten voor niet-leden als zij zouden willen deelnemen?

mvg,
 Sander
Gelogd

mvg,
 Sander
Anne W
Full Member

Offline Offline

Berichten: 119


« Antwoord #2 Gepost op: 9 Januari 2011, 21:40:23 »

De kosten voor een niet-lid zijn afhankelijk van de workshop, ik weet van de automatiseringsworkshop dat dat Euro 25 is voor de drie avonden, inclusief koffie.

Groet, Anne W
Gelogd
Anne W
Full Member

Offline Offline

Berichten: 119


« Antwoord #3 Gepost op: 21 Januari 2011, 23:32:42 »

De workshop van januari/februari was binnen 3 dagen nadat de officiële inschrijving geopend werd, vol met 9 mensen, we plannen een volgende workshop automatiseren m.b.v. de Raptor ergens in april.

Geïnteresseerd? ga naar website van de MSG en vul de enquete in.

Groet, Anne W
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenDigitaalTopic: Workshops bij de MSG/Den Bosch
« vorige volgende »
Ga naar: