Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Benelux-stel komt naar Nederland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Benelux-stel komt naar Nederland  (gelezen 5241 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Gepost op: 3 Juli 2017, 19:56:37 »

Het Belgische Benelux-stel zou deze maand naar Nederland komen aldus de Stichting Hondekop

Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #1 Gepost op: 3 Juli 2017, 20:04:23 »

Nou dan mogen ze flink aan de bak want dat schijnt een behoorlijke bult roest te zijn.

Mvg, Johan
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 5 Juli 2017, 11:28:52 »

Zelfs deze week al, volgend De Stem: http://www.bndestem.nl/roosendaal/spoorfanaten-redden-laatste-benelux-hondekop~ac123eb6/

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 5 Juli 2017, 11:33:35 »

Overigens is dit wel een merkwaardige zin in het artikeltje: "Met als extra bijzonderheid dat hij aan beide kanten een motorwagen heeft, zodat je hem niet hoefde te keren om retour te gaan. De machinist kon gewoon naar de cabine aan de andere kant lopen."

Volgens mij is het gewoon naar de cabine aan de andere kant kunnen lopen het concept dat voor ieder treinstel geldt?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 5 Juli 2017, 11:39:11 »

En nog even schaamteloos reclame maken: Drie jaar geleden verscheen Mispoes' eerste spoorwegboek getiteld 'Hondekoppen - vergeeld maar niet vergeten'.
Daarin natuurlijk ook foto's van Beneluxstellen. De uitgever heeft nog beperkte voorraad.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 10 Juli 2017, 13:17:49 »

Aanstaande vrijdag gaat het gebeuren: http://www.omroepbrabant.nl/?news/2670891293/Spoorfanaten+blazen+laatste+Benelux-Hondekop+nieuw+leven+in+‘Het+is+wel+een+jongensdingetje’+.aspx

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Benelux-stel komt naar Nederland
« vorige volgende »
Ga naar: