Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Heel Arnhem vroeg uit de veren...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Heel Arnhem vroeg uit de veren...  (gelezen 5971 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Gepost op: 3 Augustus 2020, 10:40:49 »

Geen idee wat de machinist van deze trein vanochtend vroeg bezielde, toen hij zijn typhoon minutenlang liet loeien: https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2458728/Arnhem-schrikt-wakker-van-luid-toeterende-trein

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1980


« Antwoord #1 Gepost op: 3 Augustus 2020, 10:46:42 »

Antwoord zal wel storing zijn. Dat heb je met die moderne trams op spoorrails. Wink
Gelogd

Groet, Frank
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #2 Gepost op: 3 Augustus 2020, 10:49:12 »

Oké, dat excuus gebruik ik voortaan ook als ik het hendeltje van de typhoon op mijn Ecos 2 te lang naar voren gedrukt hou.   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3567



« Antwoord #3 Gepost op: 3 Augustus 2020, 11:21:18 »

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP.........ik kom net m'n bed uit en doe een poging voor wakker door te gaan maar zit nog in standje zombie.......niks van mee gekregen dus nee niet heel Arnhem was uit.

Trouwens mijn bus deed gister avond door heel Bemmel van binnen het zelfde en omdat door de versleten schakelaars niet konden zien wat de storingsmelding moest zijn. De brandmelder zat op de zelfde knop dus maar een rondje om de bus gedaan en die was op bepaalde plekken nogal heet dus de bus is voor de zekerheid maar uitgewisseld. Later bleek het storingsmelding waarschijnlijk iets met de noodhamertjes te zijn.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Heel Arnhem vroeg uit de veren...
« vorige volgende »
Ga naar: