Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Koopje: een heel station in Duitsland voor 90.000 euro
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Koopje: een heel station in Duitsland voor 90.000 euro  (gelezen 2546 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Arjen52
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2465

Oude meuk in h0


« Gepost op: 2 September 2019, 21:21:59 »

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/life/artikel/4834426/station-duitsland-te-koop-funda-restauratie-hotel-toerisme

Bron: RTL Nieuws
Gelogd

Christoph
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 656


« Antwoord #1 Gepost op: 2 September 2019, 21:26:34 »

Dit stationsgebouw staat al meer dan een jaar op www.funda.nl

Groeten,

Christoph
Gelogd

Dag
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 2 September 2019, 21:40:07 »

Bovendien neem ik aan dat er regelmatig Duitse stationsgebouwen te koop worden aangeboden, zij het dan niet per se via de Nederlandse website Funda... Ik dacht dat komkommertijd wel weer zo'n beetje voorbij was, eigenlijk, en dat het langzaamaan weer tijd werd voor echt nieuws.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 2 September 2019, 21:43:30 »

Zo te lezen is het pand vooral geschikt voor een vrijgezel. Of iemand die op huwelijkse voorwaarden is getrouwd. De reden dat het opnieuw te koop staat is best triest.

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Koopje: een heel station in Duitsland voor 90.000 euro
« vorige volgende »
Ga naar: