Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Sprinters krijgen mogelijk andere kleurstelling
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Sprinters krijgen mogelijk andere kleurstelling  (gelezen 1515 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 10 Maart 2021, 15:55:27 »

Wegens de veiligheid krijgen de SNG Sprinters mogelijk een andere kleurstelling (meer geel) op de neus: https://nos.nl/artikel/2372082-onbeveiligde-overwegen-veel-gevaarlijker-dan-gedacht-per-direct-maatregelen.html

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Nederduitsemeester
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 525


« Antwoord #1 Gepost op: 10 Maart 2021, 20:48:26 »

Ik heb wel mijn bedenkingen bij het langzamer rijden. Tussen Olst en Deventer liggen twee onbewaakte, maar wel met andreaskruizen en andere op treinen attenderende borden uitgevoerde overwegen. Daar is inmiddels een Tijdelijke snelheidsverlaging van 60 km/h voor ingesteld. Echter die langzamere snelheid kan ervoor zorgen dat mensen een trein aan zien komen, en denken "Oh, dat kan nog wel" en steken dan alsnog vlak voor de trein over. Dit heb ik persoonlijk al een keer gezien toen ik daar reed met een IC-Berlijn. Ik denk dat er zo'n 200-300 meter tussen mij en de overstekers tussen zaten, ook met 60km/h is dit best kort....
Gelogd

Groeten, Erwin
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 10 Maart 2021, 21:33:31 »

Ja, ik kan me goed voorstellen dat jij dan je hart vasthoudt.

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Sprinters krijgen mogelijk andere kleurstelling
« vorige volgende »
Ga naar: