Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Trein vertrekt iets te vroeg; directie door het stof
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Trein vertrekt iets te vroeg; directie door het stof  (gelezen 2364 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Gepost op: 17 Mei 2018, 09:38:20 »

In het bijna buitenaardse land Japan was het verdorie voor de tweede keer binnen een half jaar raak: een trein die ietsje te vroeg vertrok: https://nos.nl/artikel/2232222-japanse-trein-weer-seconden-te-vroeg-vertrokken-onvergeeflijk.html

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7193


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 17 Mei 2018, 09:43:49 »

En elke keer weer vindt Europa dat nieuwswaardig, opdat we allemaal tegelijkertijd kunnen lachen om die gekke Japanners en jaloers zijn op het feit dat de treinen daar wèl op tijd rijden... Cool
Gelogd

Ik zie sterren!
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #2 Gepost op: 17 Mei 2018, 10:31:40 »

Tsja waar hebben we het over ........

Mvg Johan
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #3 Gepost op: 17 Mei 2018, 13:42:30 »

En elke keer weer vindt Europa dat nieuwswaardig, opdat we allemaal tegelijkertijd kunnen lachen om die gekke Japanners en jaloers zijn op het feit dat de treinen daar wèl op tijd rijden... Cool

Tja, 'laisser-faire' is nu eenmaal geen Japanse uitdrukking hè, maar wel eentje uit het door jou zo geliefde Frankrijk.   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Trein vertrekt iets te vroeg; directie door het stof
« vorige volgende »
Ga naar: