Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Treinongeluk Barcelona  (gelezen 6404 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 28 Juli 2017, 10:22:26 »

http://nos.nl/artikel/2185366-tientallen-gewonden-bij-treinongeluk-barcelona.html

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 29 Juli 2017, 22:50:11 »

Vreemd vergelijk maakt deze kermisexploitant.
Reizen per trein is voor de meeste forenzen noodzakelijk om hun werk of studie te kunnen bereiken. Een ritje in een attractie op een kermis lijkt mij geenszins noodzakelijk.
Uiteraard gun ik de beste man zijn boterham, maar ik ben bang dat hij het iets te rooskleurig ziet.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Juli 2017, 07:48:54 »

Ik denk dat dat wel meevalt. Je moet de specifieke attractie herkennen en dan ook nog de link leggen met dat ongeluk dat ook nog eens ver weg is gebeurd. Mensen vergeten snel, zeker als ze niet direct betrokken zijn. Op korte termijn zal wel een effect merkbaar zijn, maar dat zal vrij snel wegebben. Wat dat betreft vind ik zijn vergelijking niet zo verkeerd.

 
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Treinongeluk Barcelona
« vorige volgende »
Ga naar: