Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Treinverkeer in vrijwel heel Nederland plat (31 mei 2021)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Treinverkeer in vrijwel heel Nederland plat (31 mei 2021)  (gelezen 1915 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Gepost op: 31 Mei 2021, 17:10:58 »

https://nos.nl/liveblog/2383032-prorail-eerste-treinen-worden-weer-opgestart-houd-reisplanner-in-de-gaten

https://nos.nl/artikel/2383025-prorail-nog-de-hele-avond-hinder-van-treinstoring

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1578


Benoemd snoodaard


« Antwoord #1 Gepost op: 31 Mei 2021, 21:28:32 »

Laat vandaag nu uitgerekend de dag zijn dat ik eens wilde treinspotten. Dat doe ik eigenlijk nooit zomaar, maar alleen als ik bijvoorbeeld weet dat er iets bijzonders voorbij komt. Vandaag was het echter mooi weer, ik had een vrije dag, dus leek het mij een goed idee...

Eén trein heb ik gezien, deze:



Beetje ongebruikelijk gefotografeerd misschien, maar het was de bedoeling vandaag wat spullen te testen en het onderwerp was meer een excuus. Ontevreden ben ik niet, hoewel het front natuurlijk niet de gewenste scherpte heeft. Dat had ik bij de volgende trein goed gekomen, maar die kwam dus niet... Undecided
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #2 Gepost op: 31 Mei 2021, 22:41:58 »

Ik vind het wel een lekker dynamische opname.   Duim omhoog
En aan die onscherpe neus is in Photoshop nog wel wat te doen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Treinverkeer in vrijwel heel Nederland plat (31 mei 2021)
« vorige volgende »
Ga naar: