Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 2713 2714 [2715]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 10383280 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 142 gasten bekijken dit topic.
Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #40710 Gepost op: Vandaag om 09:33:31 »

Dat fotootje is wel heel klein dus het is lastig te zeggen of het erop lijkt, maar Moravský Písek is in elk geval niet juist.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

335*

« Antwoord #40711 Gepost op: Vandaag om 11:24:48 »

Bzenec-Olšovec

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Noordwaarts
Hero Member

335*

« Antwoord #40712 Gepost op: Vandaag om 11:28:07 »

En we hebben beeld.   Smiley

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
Wesley
Hero Member

« Antwoord #40713 Gepost op: Vandaag om 12:06:50 »

Gerard had de juiste overweg (zelfs met het correcte overwegnummer, waar ik geen flauw idee van had), maar Moravský Písek is niet het dichtstbijzijnde station/halte. Na ettelijke beschuldigingen van het stellen van strikvragen had ik besloten er maar eens daadwerkelijk eentje te stellen Cheesy. Bzenec-Olšovec ligt weliswaar niet aan dezelfde lijn maar is toch een fractie dichterbij. Ik dacht dat ik daar lol in zou hebben, maar nu vind ik het alleen maar lullig voor Gerard dat de meesterkaper weer een sterretje heeft kunnen kapen Undecided. Volgende keer dus maar weer een niet-strikvraag...

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

335*

« Antwoord #40714 Gepost op: Vandaag om 12:19:04 »

'Meesterkaper', dank u voor deze geuzennaam!   Duim omhoog Gelijk toegevoegd aan mijn onderschrift.

Eerlijk gezegd is het een beetje Gerard's eigen schuld, want als hij het nummer van die overweg niet had genoemd, had ik niet kunnen zien welk station dichterbij was.
Ik ga een plaatje opzoeken.

mvg,
Gert

GerardvV
Hero Member

Enge buur bij de buren

« Antwoord #40715 Gepost op: Vandaag om 12:24:22 »

Jammer.
Blijft wel de vraag wat je bij zo'n verlaten maar toch met bomen beveiligde overweg moest doen buiten het maken van een raadplaatje Grin

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
178* bij de buren
148* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Noordwaarts
Hero Member

335*

« Antwoord #40716 Gepost op: Vandaag om 12:25:49 »

De meesterkaper wil graag de plaatsnaam horen.

mvg,
Gert

Noordwaarts
Hero Member

335*

« Antwoord #40717 Gepost op: Vandaag om 12:29:31 »

Blijft wel de vraag wat je bij zo'n verlaten maar toch met bomen beveiligde overweg moest doen buiten het maken van een raadplaatje Grin

Vermoedelijk wilde Wesley per se een strikvraag kunnen stellen om mij er eens in te laten lopen en is hij daarvoor een paar kilometer omgereden.
Tja, je weet hoe dat gaat met voor anderen gegraven kuilen.   Cheesy

mvg,
Gert

Wesley
Hero Member

« Antwoord #40718 Gepost op: Vandaag om 12:43:10 »

Op die dam rechts in beeld heb je een goed, iets verhoogd standpunt voor treinenfoto's aan een interessante, maar landschappelijk niet zeer fraaie lijn Cool.

Vermoedelijk wilde Wesley per se een strikvraag kunnen stellen om mij er eens in te laten lopen en is hij daarvoor een paar kilometer omgereden.

Nee dus: ik was daar wel degelijk met een doel, vond pas thuis uit dat het überhaupt mogelijk was een strikvraag te stellen (ik wist dat die andere lijn daar lag, maar niet dat er een halte in de buurt was) en nee, het was niet specifiek om jou in de val te lokken, maar om het even wie Grin. Maar zoals gezegd: I didn't enjoy it...

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

335*

« Antwoord #40719 Gepost op: Vandaag om 12:47:42 »

Maar zoals gezegd: I didn't enjoy it...

Ik wel.  Tongue

mvg,
Gert

Wesley
Hero Member

« Antwoord #40720 Gepost op: Vandaag om 13:49:23 »

Nóg een reden om het niet nog eens te doen... Tongue

Ik zie sterren!
Wesley
Hero Member

« Antwoord #40721 Gepost op: Vandaag om 13:51:47 »

>Struer<.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

335*

« Antwoord #40722 Gepost op: Vandaag om 14:13:22 »

Je mag weer een strikvraag gaan bedenken.  Cheesy

mvg,
Gert

Wesley
Hero Member

« Antwoord #40723 Gepost op: Vandaag om 15:32:40 »

Niks van!

Graag de naam van de straat links.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

335*

« Antwoord #40724 Gepost op: Vandaag om 15:49:26 »

Die verschwommene Allee     Tongue

mvg,
Gert

Pagina's: 1 ... 2713 2714 [2715]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: